Hold av datoen. Tekna inviterer alle medlemmer til å delta i utformingen av ny politisk plattform. Foto: Getty Images

Invitasjon til tre tematiske innspillsmøter om politisk plattform

Publisert: 15. mars 2024

I løpet av de to første ukene i april, inviterer arbeidsgruppen for politisk plattform til tre digitale innspillsmøter, på tre ulike tema: digitalisering og teknologi, offentlig sektor og skole og energi. Møtene har en ramme på 1,5 time og alle Tekna-medlemmer er hjertelig velkommen! Noter dessuten allerede nå dato for innspillsmøte om helhetlig forslag til ny politisk plattform, 30. mai.

Siden høsten 2023 har det pågått et arbeid med å lage en politisk plattform til Tekna. Den nye politiske plattformen skal ta utgangspunkt i de eksisterende politikkdokumentene til Tekna, og sikre et felles rammeverk for Teknas politikk. Les mer om arbeidet med Teknas politiske plattform her.

Arbeidsgruppen ønsker en bred forankring i arbeidet. Det ble avholdt et første innspillsmøte i januar, hvor organisasjonen var invitert til å komme med innspill på disposisjonen og formatet til den nye plattformen. Les mer om første innspillsrunde her.

Tre tematiske innspillmøter

Det inviteres nå til tre temamøter innenfor temaene digitalisering, offentlig sektor og skole og energi. På disse møtene skal innholdet i plattformen diskuteres. Diskusjonen vil være avgrenset til de spesifiserte tema, og arbeidsgruppen vil ta med seg samtlige innspill til vurdering i det videre arbeidet. Det vil bli sendt ut et tekstunderlag til deltakerne i forkant av møtet.

Dato og tidspunkt for temamøtene:

Meld deg på via påmeldingslenkene som ligger over

Innspillsmøte om helhetlig forslag til politisk plattform

Vi oppfordrer også alle interesserte til å holde av tidspunktet for andre innspillsmøte for utkast til politisk plattform. Dette er planlagt torsdag 30. mai, kl: 19:00 – 20:30. Vær med å gi innsipp til den politiske plattformen - Meld deg på her

For spørsmål, send e-post til [email protected]