Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
Hopp til innhold
kvinne ikledt hijab filmer seg selv for sosiale medier

Tema: Ledelse og utvikling

Hvordan bli synlig på sosiale medier?

Oppdatert: 11. mars 2022 Streaming

Sosiale medier har blitt det mest innflytelsesrike og viktige virtuelle rommet, der plattformen ikke bare brukes til sosiale nettverk, men også er en fin måte å promotere merkevaren din og produktene dine på.

Tekna Egen bedrift inviterer til foredrag om markedsføring i sosiale medier for små og mellomstore bedrifter. Du sitter igjen med en forståelse hvordan du oppretter og vedlikeholder din tilstedeværelse på sosiale medier, på tvers av alle større plattformer.

I dette arrangementet lærer du :

  • hvilke sosiale kanaler finnes og hvilke strategier fungerer best for dem.
  • hvordan man skal bruke fordeler av LinkedIn for sin bedrift eller sitt brand
  • beste tips om jobb med betalte sosiale medier som B2B

Program

  1. Intro til sosiale medier
    Hvilke sosiale medier finnes og hva er riktig for din bedrift? Hvilke kanaler skal man velge og hvordan komme i gang?
    Siri Platou, Elg
  2. LinkedIn for bedrifter og ledere
    I dag finnes det 2,2 millioner LinkedIn-brukere i Norge. Det er her du finner flest beslutningstakere, innkjøpere og ledere. Gjennom dette foredraget lærer du om markedsføring, salg og rekruttering via LinkedIn. Få en effektiv innføring i plattformen, bygg ditt profesjonelle nettverk og øk synligheten din for det rette publikummet.
    Hilde Tunge, Dinamo
  3. Hvordan jobbe med betalte sosiale medier som en B2B?
    Vi vil gå igjennom hvordan man kan komme i gang med betalte sosiale kanaler som et enkeltmannsforetak med fokus på B2B markedsføring. Foredraget passer for enkeltmannsforetak i B2B sfæren i de fleste industrier. Det vil være fokus på Facebook og LinkedIn annonsering.
    Linda Kukleci og Eline Pedersen, Fullstakk

Foredragsholdere Hilde Tunge (Dinamo), Siri Platou (Elg) og Linda Kukleci med Eline Pedersen (Fullstakk Marketing) har lang erfaring innen digital markedsføring fra byråer, bl.a. med fokus på synlighet i sosiale medier og høy konvertering av annonser.

Tekna Egen bedrift

Tekna Egen bedrift jobber for gode rammebetingelser for selvstendig næringsdrivende og tilbyr næringsdrivende Tekna-medlemmer juridisk rådgivning, kolleganettverk, med mere. Nettverket er kun for medlemmer, og det er helt gratis og uforpliktende å delta. Bli med i nettverket

Les også