Hopp til innhold
Alle kurs og arrangementer

Hva slags kundeservice vil egentlig kundene ha?

Er det digitalt? Er det personlig?

Streaming, Nettbasert
Dette arrangementet er ikke lenger aktivt, se vår kalender for kommende kurs og arrangementer.
Gratis og åpent for alle interesserte
Kr 0
14. apr. 2021
kl. 10:00 - 11:00
Streaming, Nettbasert
Kursnummer: 41535
Kontakt: Kristin Haug - +4795932353

Når er kunden fornøyd med chatbotter og når har kunden behov for å prate med noen i selskapet? Betyr selvhjelp noe?

Kantar og Tekna inviterer til kundeserviceseminar hvor vi ser på hva faktisk kunden ønsker.

Er det forskjeller mellom bransjer og hva skjer med kundeservice-tilfredsheten når kunden får veiledning til å hjelpe seg selv? Er det slik at kunden egentlig vil ha kontakt med kundeservice, eller vil kunden faktisk gjøre det selv? Tre av fem kunder har faktisk vært på hjemmesidene først for å prøve å løse saken. Når vi vet dette, hvor flinke er egentlig Norges kundesentre med selvhjelpsløsningene? Alt dette og mer til vil Kantar dele med oss på sitt frokostseminar. Det vil også åpens opp for spørsmål blant deltakerne.

I tillegg har vi invitert med Hans Olav Bakås, direktør i Mat-Norge AS. Et selskap som leverer selvbetjeningsløsninger i butikk. Bakås har også erfaring fra blant annet IF og Customer Trends. Hans Olav vil være med i seminaret og diskutere resultatene, samtidig som han også vil trekke relevante linjer mellom selvbetjente butikker og selvbetjent kundeservice i andre kategorier.

Kantar gjennomfører KSindeks, Norges største syndikerte kundeserviceundersøkelse , og har i 2021 endret undersøkelsen og kommer med interessante innsikt Det er i år også etablert en ny åpen klasse hvor man kan få benchmarkresultater og delta i konkurransen om Norges beste kundeservice innen kategorien. Denne muligheten gis til alle selskap som ikke er store nok til å kunne delta i de kategoriene som dekkes i dag.

Følg sendingen her >>

Vi tar diskusjonen videre på Kundeservicedagene. En digital konferanse som Tekna arrangerer i samarbeid med Kantar den 2 juni. Se mer informasjon om innhold og påmelding her

Relaterte kurs og arrangementer

Del