
Tema: Ledelse og utvikling
Snapchat for ideelle organisasjoner
Ved effektiv bruk av sosiale media som Snapchat kan ideelle organisasjoner nå ut til flere og skape flere samtaler om samfunnsutfordringer-og løsninger.
Slik når du organisasjonens kommunikasjonsmål med Snapchat
Snapchat for ideelle organisasjoner, sosiale entreprenører, pro bono-konsulenter og Tekna-tillitsvalgte:
Sammen med Prospera inviterte Tekna til et arrangement 23. januar der vi lærte hvordan Snapchat kan brukes for frivillige organisasjoner.
Ved å ta i bruk sosiale media som Snapchat mer effektivt, kan vi nå ut til flere mennesker og dermed skape flere samtaler omkring samfunnsutfordringer-og løsninger.
De fleste sosiale medier er en blanding av personlige meldinger og markedsføring. For et år siden kom Snapchat med en oppdatering som ryddet i dette og skilte mellom sosialt innhold og det som kommer fra andre aktører. Dermed ble kanalen godt egnet for ideelle organisasjoner. Hør mer om dette!
- Per Christian Strand Teslo fra Snapchat ga nyttige tips til hvordan man kan bruke Snapchat
Per Christian Strand Teslo – Snapchat – PPT
- Brage Haugan Størkersen fra Flyktninghjelpen snakket om hvordan Flyktninghjelpen bruker Snapchat til å kommunisere med målgruppen sin
Brage Haugan Størkersen – Flyktninghjelpen – PPT
Se opptak fra tidligere arrangement i regi av Tekna og Prospera.