Kundeservicedagene 2022
Innovasjon og fleksibilitet som konkurransekraft
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Velkommen!
Kundeservicedagene ble i 2021 gjennomført heldigitalt. Vi gleder oss derfor ekstra mye til å ønske deg velkommen til Fornebu i juni 2022!
Sammen løfter vi blikket- hva slags kundeservice vil kundene ha?
Har COVID-19 påvirket forretningsmodeller, fremtidens arbeidsliv og kundeservice?
Vi tar diskusjonen i juni!
Se programmet her!
Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.
Ønsker du å være med som utstiller på konferansen? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Kontakt oss på steffen.fidjeland@tekna.no.
Norges beste kundeservice
160 000 kunder kan ikke ta feil!
KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Else Kåss Furuseth. 15. juni avslørerer vi vinneren!
Har du lest dette?
- Det er vi som må være fleksible, ikke kundene
- Endrer du deg ikke blir du en fossil
- 3 trender som former fremtidens kundeopplevelser
- 4 argumenter for at du må på Kundeservicedagene
- Kundeservice er avgjørende for å holde følge med bevisste forbrukere
- Teknologien som finner de mest lønnsomme kundene
- Dagligvaregründeren som revolusjonerer mat-Norge
- Hvordan blir du Norges beste på kundeservice?
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Eksperter: Dette betyr det å sette «mennesket i sentrum»
- Fremtidsekspert: Derfor kan ikke teknologi erstatte mennesket
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne
Gå ikke glipp av podcasten!
Episode 8: Derfor ble Møller Bil best på kundeservice under pandemien.
Hør podcasten her!