Hva kan du som leder gjøre for at dine medarbeidere trives og velger å bli, samtidig som du evner å tiltrekke deg nye dyktige medarbeidere?
De virksomhetene som vil lykkes fremover er der lederne skaper gode team og tilbyr læring der ansatte får eksperimentere med oppgaver, prosjekter og roller. De er opptatt av å få en karriereutvikling i sin jobb der de opplever fremgang, tilhørighet og opprettholder sin relevans i arbeidslivet.
Hvordan skape det gode laget:
På dette kurset lærer du hvordan du skaper det gode laget og hvordan du kan motivere og utvikle den enkelte gjennom å aktivt engasjere deg slik at de føler seg ivaretatt, verdsatt og anerkjent. Det vil forsterke relasjonen mellom dere, øke produktiviteten og skape gode resultater. De vil vokse, virksomheten vil vokse og det vil du som leder også.
Læringsutbytte:
- Du vil øke engasjement hos dine ansatte
- Du vil bevare talenter ved å holde jobben interessant
- Du vil etablere en kultur rundt kontinuerlig utvikling og læring
- De ansatte vil få utvikle seg og sin relevans, oppleve større tilhørighet som resulterer i lavere turnover og mindre fravær
Hvordan skape vekst for medarbeidere, virksomheten og deg selv?
Arbeidslivet er i stor endring og det blir knapphet på arbeidskraft fremover. Undersøkelser viser at *halvparten av norske arbeidstakere vurderer å skifte jobb' og mange bedrifter opplever høy turnover. Hva kan du som leder gjøre for at dine medarbeidere trives og velger å bli, samtidig som du evner å tiltrekke deg nye?
Praktisk rettet kurs:
Kurset gjennomføres som en kombinasjon av forelesninger, diskusjoner, øvelser. Ingen forkunnskaper kreves. Du vil trene og få verktøy som du umiddelbart kan ta i bruk.
Hvem bør delta:
Dette kurset er for alle ledere som ønsker å bli bedre på å utvikle medarbeidere og gode lærings- og tilbakemeldingskulturer.
NB! Begrenset antall deltakere.
Les mer om effekten av jobbengasjement her:
– Ekspertens råd: Slik får du dine ansatte til å bli
Dette er et Tekna Premium-kurs utviklet i tett samarbeid med våre dyktigste fageksperter.
Avbestillingsregler