26.–27. jan. 2022

Gå ikke glipp av podkasten!

Episode 8: Derfor ble Møller Bil best på kundeservice under pandemien.
Hør podkasten her!

 

Norges beste kundeservice
160 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier. Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 26 jan. hvor vi avslører vinneren!

Vi gleder oss til å se deg i 2022!

Kundeservicedagene ble i 2021 gjennomført heldigitalt. Vi gleder oss derfor ekstra mye til å ønske deg velkommen til Fornebu i januar 2022! 

Sammen løfter vi blikket- hva slags kundeservice vil kundene ha?
Har Covid-19 påvirket forretningsmodeller, fremtidens arbeidsliv og kundeservice?

Vi tar diskusjonen i januar!

Se tidligere program her.

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.


Samarbeidspartnere

  • Tekna
  • Kantar