31. jan.–1. feb. 2018
Scandic Fornebu, FORNEBU
Kundeservicedagene 2018
Vinn eller forsvinn – digital kundeinnsikt avgjør
31. jan.–1. feb. 2018Scandic Fornebu, FORNEBU
Sikre din plass og få faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Vinn kampen om kunden
Delta på årets viktigste møteplass for strategisk og fremtidsrettet kundeservice! Få den digitale kundeinnsikten du trenger for å vinne kampen om kundene ved å delta på Kundeservicedagene 2018.
Vi går i dybden
Internasjonale talere, toppaktuelle caser og de siste trendene. Delta og skreddersy ditt eget program gjennom flere parallelle spor.
Programmet er under utvikling.
Norges beste kundeservice
Med Norges største benchmark-undersøkelse for kundeservice kårer Kantar TNS Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
140 000 kunder kan ikke ta feil!