Hopp til innhold
31. jan.–1. feb. 2018
Scandic Fornebu, FORNEBU

Kundeservicedagene 2018

Vinn eller forsvinn – digital kundeinnsikt avgjør

31. jan.–1. feb. 2018Scandic Fornebu, FORNEBU

Sikre din plass og få faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Vinn kampen om kunden

Delta på årets viktigste møteplass for strategisk og fremtidsrettet kundeservice! Få den digitale kundeinnsikten du trenger for å vinne kampen om kundene ved å delta på Kundeservicedagene 2018.

Vi går i dybden

Internasjonale talere, toppaktuelle caser og de siste trendene. Delta og skreddersy ditt eget program gjennom flere parallelle spor.
Programmet er under utvikling.

Norges beste kundeservice

Med Norges største benchmark-undersøkelse for kundeservice kårer Kantar TNS Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
140 000 kunder kan ikke ta feil!

Samarbeidspartnere

Diamantpartnere

Gullpartnere

Sølvpartner

Del