
Bli bedre på konflikthåndtering og få teknikker for hvordan du kan beholde roen i møte med vanskelige personer og situasjoner.
De fleste har møtt på utfordrende situasjoner der en har måttet håndtere uenighet, konflikter og vanskelig adferd, det være seg i arbeidslivet eller på andre arenaer.
På dette kurset lærer du hvordan du kan legge til rette for en god kommunikasjonskultur på arbeidsplassen, hvordan du kommuniserer med ulike personlighetstyper, samt strategier for å forebygge og håndtere konflikter.
Delta på dette endagskurset og få noen skikkelig effektive verktøy og kanskje noen aha-opplevelser!
Læringsutbytte:
- Praktiske kommunikasjonsverktøy for bedre kultur på arbeidsplassen
- Lære hvordan håndtere uenighet og konflikter
- Lær å beholde roen i møte med sinte og frustrerte mennesker
- Lære hvordan tilpasse din dialog til ulike personer og situasjoner
- Stemmebruk og kroppsspråk
- Hvordan skape felles forståelse på tvers av interesser
- Hvordan overkomme egne utfordringer i kommunikasjon med andre
Kurset er praktisk lagt opp, og deltakerne får med seg verktøy til å håndtere utfordrende situasjoner de står oppe i. Kurset har et begrenset antall plasser da det er lagt opp til en del interaksjon mellom deltakere og kursholder.
Målgruppe:
Dette kurset passer for deg som sliter med konflikter, vanskelig adferd eller uenigheter på eller utenfor arbeidsplassen, enten du er leder, innkjøper, nyansatt nyutdannet, selger, eller noe annet.
Meld meg på
Se program
⠀
Dette er et Tekna Premium-kurs utviklet i tett samarbeid med våre dyktigste fageksperter.