Avlyst: Gamification: Why Is Behavioral Change Difficult?
Og årsmøte for faggruppen for etikk og lederskap

Gamification has proven to be very successful in engaging people and motivating them to change behaviours, develop skills or solve problems.
How do our brains function and why do they fight against change in an attempt to survive effectively? And how can gamification, when designed correctly, be a way to make change more effective and less unpleasant by engaging people and motivating them to either change behavior, develop skills or solve problems?
Learn how Attensi, a Norwegian world-leading developer of gamified 3D simulations, use the same game mechanics and behavioral psychology as in Fortnite, Candy Crush and World of Warcraft, when delivering realistic training programs changing the behavior of employees at companies such as Hydro, DNV GL, Circle K, Norgesgruppen, Avinor and BCG.
Årsmøte faggruppe for etikk og lederskap
I forlengelse av lederforum vil faggruppe for etikk og lederskap ha sitt årsmøte. Alle er hjertelig velkomne til å bli med på dette også. Les årsmøtepapirene her (PDF).
Fristen for å melde inn saker er to uker før årsmøtet, dvs. 31.mars. Sakene kan sendes til Valentina Lebedeva
Saksliste:
- Godkjenning av innkalling og saksliste
- Valg av møteleder og referent
- Aktivitetsrapport 2019
- Orientering om program for våren 2020
- Orientering om økonomi
- Orientering om faggruppens formål og mål for 2020
- Valg av styre for 2020-2021
Program
- 16:30 Doors open, and we serve snacks
- 17:00 Gamification - Why is behavioral change difficult?
- 19:15-20:15 Årsmøte