Om konferansen
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende konferanse med fokus på strategi, teknologi, innovasjon og kundeservice. Konferansen ble arrangert for første gang i 2015, og med 450 deltagere i 2024 har den seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.
Konferansen er et produkt av omfattende research og dialog med ulike brukergrupper og eksperter for å skape det beste og mest aktuelle programmet for deg.
Ta del i to tankevekkende dager du ikke glemmer med det første.
Arrangører
Tekna utvikler Kundeservicedagene fordi vi er opptatt av måten teknologien påvirker det moderne arbeidslivet. Vårt mål er å forberede morgendagens ledere på fremtidens kundeservice gjennom toppaktuelle foredrag og presentasjon av de siste trendene. Vi går også i dybden og gir deg konkrete tips og råd som du kan ta tilbake til din virksomhet med en gang.
Samarbeidspartner
Ønsker du å være med som utstiller på konferansen. Da vil vi gjerne høre fra deg! Kontakt steffen.fidjeland@tekna.no.
Hvem deltar?
Konferansen tiltrekker ledere og forretningsutviklere som har skjønt at kundeservice er et felles ansvar. Disse representerer en rekke ulike virksomheter i et bredt spekter av stillinger. Du møter blant andre administrerende direktører, markedsdirektører, IT-sjefer, CRM-ansvarlige, CX-ledere, kundeserviceledere, salgsansvarlige, teamledere m.m.
Hva er inkludert i deltageravgiften?
Deltageravgiften inkluderer to fulle konferansedager, lunsj, pauseservering og tre-retters festmiddag inkl. tre enheter alkohol (eventuelt mineralvann).
Grupperabatt
Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.
Overnatting
Konferansen vil bli holdt på Scandic Fornebu. Bestill ditt rom online på scandichotels.no og bruk bookingkode BTEA200525 for å få rabatt. Denne rabatten gjelder så lenge det er ledige rom og må bestilles innen 2. april 2025. Vi kan ikke garantere rom og anbefaler at du bestiller så snart som mulig.
Spørsmål?
Ta kontakt med vårt servicesenter på 22 94 75 00 eller sende mail til kurs@tekna.no.
*Avbestillingsregler: Her kan du se Teknas avbestillingsregler.
22. mai kl. 15:00