Kundeservicedagene 2026
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Norges beste kundeservice
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 20. mai hvor vi avslørerer vi vinneren 🏆
Nå dine viktigste kunder!
Som utstiller får du direkte kontakt med beslutningstagere innen kundeservice, CX, IT og salg. Vis frem dine løsninger, knytt verdifulle relasjoner og skap nye forretningsmuligheter!
For mer informasjon om det å være utstiller på Kundeservicedagene, ta kontakt med steffen.fidjeland@tekna.no i dag! 🤝🏼
NÅ: 30 % early bird-rabatt
Grip muligheten og sikre deg plass allerede nå til den absolutt beste prisen!
Dro alene på konferanse i fjor? Slapp av, vi har løsningen! Ta med kolleger, så slipper du å forklare alt i etterkant. Bonus: Du får en særdeles hyggelig og spesialtilpasset grupperabatt!
Ta kontakt med kurs@tekna.no for å motta et eksklusivt gruppetilbud eller meld deg på selv i dag og spar tusenvis! 💰
Bygg kompetanse og nettverk!
I samarbeid med ledende fageksperter utvikler vi høyaktuelle, faglige møteplasser for å sikre at du til enhver tid innehar oppdatert kompetanse og et verdifullt nettverk.
