2. juni
kl. 09:30–15:15
Tappin konferanseplattform, Nettbasert
Dette arrangementet er ikke lenger aktivt, se vår kalender for kommende kurs og arrangementer.

Hva slags kundeservice vil kundene ha?

Vi tok diskusjonen online hvor Kantar presenterte fersk rapport med status fra kundene. Gikk du glipp av sendingen og kan du se den igjen her:
Webinar 14 april!

40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice

Klikk her for å se vinnerne!

Digital konferanse

Vi lar oss ikke stoppe og ønsker å invitere deg til en innholdsrik digital konferanse! Få Kundeservicedagene hjem i din egen stue proppet med faglig påfyll, inspirasjon og interaksjon med engasjerte bransjefolk.

Det siste året har utvilsomt vært spesielt. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se? Og ikke minst: hvordan skal vi oppnå kundeservice 3.0?

Mange av svarene ligger i kombinasjonen av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter.

Se årets program her!

Se tidligere program her!

 

Utvalgte forelesere

Ole Petter Nyhaug
Kreativ leder og partner

Opinion

Henriette Paus
Head of Digital Experience & Digital Identity

DNB

Eirik Solheim
Journalist og teknologirådgiver

NRKbeta

Sverre Helno
Administrerende direktør

Møller Bil AS

Samarbeidspartnere

Diamantpartner

  • Puzzel

Gullpartner

  • GENESYS

Sølvpartner

  • LeadDesk