-
Kundeservicedagene 2021
Kundeservice 3.0 - Smidige og friksjonsfrie kundeopplevelser2. juni -
Kundeservicedagene 2021
Kundeservice 3.0 - Smidige og friksjonsfrie kundeopplevelser2. juni -
Kundeservicedagene 2021
Kundeservice 3.0 - Smidige og friksjonsfrie kundeopplevelser2. juni
Norges beste kundeservice 2020
40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice. Gå ikke glipp av de digitale sendingene hvor vi avslører vinnerne!
KSindeks presenteres av Kantar, LeadDesk og Tekna. Vi kårer én vinner fra hver kategori hver dag i åtte dager frem mot den gjeveste av dem alle: koronaprisen!
- 25. jan. - Bank
- 26. jan. - Forsikring
- 27. jan. - Telefoni
- 28. jan. - Bredbånd
- 29. jan. - TV-signaler
- 1. feb. - Reise
- 2. feb. - Åpen klasse
- 3. feb. - Koronaprisen
Fra vintertradisjon til sommerfest!
På grunn av usikre tider har vi sett oss nødt til å flytte konferansen fra januar til juni 2021, men fortvil ikke! Vi er proppfulle av ideer og gleder oss til å dele dem med deg fremover.
Vi planlegger for hybrid konferanse- med mulighet til å melde seg på enten med fysisk deltakelse eller digitalt.
2020 har utvilsomt vært et spesielt år. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se?
Hvordan oppnå kundeservice 3.0? Kombinasjon av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter
Se foreløpig program her!
Se tidligere program her!
I år er konferansen hybrid- du kan velge billett med fysisk eller digital deltakelse.
Har du lest dette?
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Eksperter: Dette betyr det å sette «mennesket i sentrum»
- Fremtidsekspert: Derfor kan ikke teknologi erstatte mennesket
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne
Gå ikke glipp av podcasten!
Episode 7: Å sette kunden i sentrum krever mer enn et «hei».