Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk
29.–30. jan. 2020

Episode 6: Slik vinner du kampen om kundene med tillit og fleksibilitet

Ny episode ute! En moderne ledelsesform kan være trumfkortet i kampen om kundene, mener Mette Hopsdal, DNA-direktør i ice. De ønsker å etablere seg som det telekomselskapet folk har tillit til. For dem starter det hos de ansatte.

Hva blir neste skritt?

Teknologispranget raser avgårde. Du vet kanskje nå at du skal holde litt igjen på chatbots og satse mer på det menneskelige. Men hva gjør de beste? Hvor mange skritt må du ta for å nå fremtiden igjen

Ta en titt i det fyldige programmet og gjør deg klar! Konferansen begynner å fylle seg opp. Gjør som de smarteste virksomhetene i Norge og sikre teamet ditt den ferskeste innsikten. Vi byr på attraktive grupperabatter. Ta kontakt med kristin.haug@tekna.no for et knakende godt tilbud!

Jon Almaas.png

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen når Jon Almaas avslører vinneren av Norges beste kundeservice!

Utvalgte forelesere

Blake Morgan
Customer experience enthusiast

Host of "The Modern Customer" podcast, YouTube channel and author of 2 books in customer experience

Anna Kirah
Designantropolog og psykolog
Stefan Hyttfors
Futurist og forfatter
Mette Hopsdal
DNA-direktør

ICE Norge

Samarbeidspartnere

  • Kantar

Diamantpartnere

  • Loxysoft
  • Puzzel
  • Telia

Gullpartnere

  • eDialog24

Sølvpartnere

  • Omnicus
  • Personalhuset
  • Socialboards
  • Teleopti
  • Norgesbilletten