2. juni
kl. 09:30–16:00

Norges beste kundeservice 2020

40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice. Gå ikke glipp av de digitale sendingene hvor vi avslører vinnerne!

KSindeks presenteres av Kantar, LeadDesk og Tekna. Vi kårer én vinner fra hver kategori hver dag i åtte dager frem mot den gjeveste av dem alle: koronaprisen!

  • 25. jan. - Bank
  • 26. jan. - Forsikring
  • 27. jan. - Telefoni
  • 28. jan. - Bredbånd
  • 29. jan. - TV-signaler
  • 1. feb.  - Reise
  • 2. feb. - Åpen klasse
  • 3. feb. - Koronaprisen

Klikk her for å følge sendingene!

Fra vintertradisjon til sommerfest!

På grunn av usikre tider har vi sett oss nødt til å flytte konferansen fra januar til juni 2021, men fortvil ikke! Vi er proppfulle av ideer og gleder oss til å dele dem med deg fremover.

Vi planlegger for hybrid konferanse- med mulighet til å melde seg på enten med fysisk deltakelse eller digitalt. 

2020 har utvilsomt vært et spesielt år. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se?

Hvordan oppnå kundeservice 3.0? Kombinasjon av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter

Se foreløpig program her!

Se tidligere program her!

I år er konferansen hybrid- du kan velge billett med fysisk eller digital deltakelse. 

Utvalgte forelesere

Ole Petter Nyhaug
Kreativ leder og partner

Opinion

Samarbeidspartnere