Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk
30.–31. jan. 2019

Er du med eller mot fremtiden?

Større, tøffere og mer banebrytende enn noen gang!

Kundeservicedagene fyller fem år og inviterer til en storslått konferanse som tar for seg det siste innen:

  • teknologi
  • innovasjon
  • kundeopplevelser
  • strategi og ledelse

Se programmet her.

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar TNS Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier. Det vil du ikke gå glipp av.

Årets kundeserviceledelse
Scandinavian Technology Institute har sammen med Kantar TNS og Tekna etablert Årets kundeserviceledelse, en pris som hedrer de beste kundeservicelederne i Norge. Fortjener din leder/ledergruppe prisen? Nominer her

Utvalgte forelesere

Lior Arussy
CEO, foredragsholder og forfatter

Strativity Group

Niklas Modig
Forfatter, foredragsholder og forsker

Stockholm School of Economics

Samarbeidspartnere

  • Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening
  • Kantar TNS
  • Scandinavian Technology Institute