Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk
29.–30. jan. 2020

Episode 5: Slik finner du det riktige kundeservicesystemet til din bedrift

Ny episode ute! Kronglete og lite brukervennlige systemer kan fort bli en flaskehals for effektiv kundeservice. Et godt system er derfor en uhyre viktig investering. Men hvordan finner du den beste løsningen for nettopp din bedrift?

Hva blir neste skritt?

Teknologispranget raser avgårde. Du vet kanskje nå at du skal holde litt igjen på chatbots og satse mer på det menneskelige. Men hva gjør de beste? Hvor mange skritt må du ta for å nå fremtiden igjen

Vi er godt i gang med å forberede 2020-programmet, men trenger dine innspill. Send oss gjerne en e-post med forslag til hva du vil høre mer om på kurs@tekna.no! 

Jon Almaas.png

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen når Jon Almaas avslører vinneren av Norges beste kundeservice!

Utvalgte forelesere

Blake Morgan
Customer experience enthusiast

Host of "The Modern Customer" podcast, YouTube channel and author of 2 books in customer experience

Anna Kirah
Designantropolog og psykolog
Stefan Hyttfors
Futurist og forfatter
Mette Hopsdal
DNA-direktør

ICE Norge