Velkommen!
Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon og kundeservice. Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.
Programmet for 2023 er under utvikling, men grip muligheten og sikre deg plass allerede nå til en meget hyggelig early bird-pris!
Utstiller? Ta gjerne kontakt for mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send en henvendelse til steffen.fidjeland@tekna.no!
Spar opptil 30 % rabatt på konferansen i sommer!
Tar du med en kollega (eller flere) på et av våre premium kurs eller konferanser får dere hele 30 % rabatt*! Ingen som kan? Fortvil ikke. Du får uansett 15 % rabatt* hvis du kommer alene.
Oppgi kode SK15 i rabattfeltet når du bestiller for å få 15 % rabatt. Hvis du tar med deg en kollega, skriv SK30 i rabattfeltet og klikk på knappen meld på flere deltagere for å legge inn din(e) kollega(er). *Tilbudet gjelder frem til 8. august 2022.
Har du lest dette?
- Det er vi som må være fleksible, ikke kundene
- Endrer du deg ikke blir du en fossil
- 3 trender som former fremtidens kundeopplevelser
- Kundeservice er avgjørende for å holde følge med bevisste forbrukere
- Teknologien som finner de mest lønnsomme kundene
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne