2. juni
kl. 09:30–15:30
Streaming, Nettbasert

Norges beste kundeservice 2020

40 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice. Gå ikke glipp av de digitale sendingene hvor vi avslører vinnerne!

KSindeks presenteres av Kantar, LeadDesk og Tekna. Vi har kåret én vinner fra hver kategori hver dag i åtte dager frem mot den gjeveste av dem alle: koronaprisen!

  • 25. jan. - Bank
  • 26. jan. - Forsikring
  • 27. jan. - Telefoni
  • 28. jan. - Bredbånd
  • 29. jan. - TV-signaler
  • 1. feb.  - Reise
  • 2. feb. - Åpen klasse
  • 3. feb. - Koronaprisen

Klikk her for å se vinnerne!

Digital konferanse

Vi lar oss ikke stoppe og ønsker å invitere deg til Norges råeste digitale konferanse! Få Kundeservicedagene hjem i din egen stue proppet med faglig påfyll, inspirasjon og interaksjon med engasjerte bransjefolk.

Det siste året har utvilsomt vært spesielt. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se? Og ikke minst: hvordan skal vi oppnå kundeservice 3.0?

Mange av svarene ligger i kombinasjonen av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter.

Se foreløpig program her!

Se tidligere program her!

 

Utvalgte forelesere

Ole Petter Nyhaug
Kreativ leder og partner

Opinion

Samarbeidspartnere