Kundeservicedagene 2026
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Norges beste kundeservice
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 20. mai hvor vi avslørerer vinneren 🏆
Nå dine viktigste kunder!
Som utstiller får du direkte kontakt med beslutningstagere innen kundeservice, CX, IT og salg. Vis frem dine løsninger, knytt verdifulle relasjoner og skap nye forretningsmuligheter!
For mer informasjon om det å være utstiller på Kundeservicedagene, ta kontakt med Anu Helena Laakso i dag! 🤝🏼
Bygg kompetanse og nettverk!
I samarbeid med ledende fageksperter utvikler vi høyaktuelle, faglige møteplasser for å sikre at du til enhver tid innehar oppdatert kompetanse og et verdifullt nettverk.

Opptil 30 % julerabatt! 🎁🎅
Faglig utvikling har aldri vært mer lønnsomt – nå får du rabatt på våre kurs og konferanser gjennom julen. Ta med deg en kollega og få ekstra mye igjen for pengene!
- 1 deltager gir 10 % rabatt (kode: JUL10)
- 2 deltagere gir 20 % rabatt (kode: JUL20)
- 3 deltagere eller flere gir 30 % rabatt (kode: JUL30)
Husk å klikke på knappen «meld på flere deltagere» i samme skjema dersom dere er flere som skal på samme kurs/konferanse.
*Tilbudet gjelder påmeldinger foretatt i perioden 1. desember til 5. januar 2026 for både ordinær deltager og Tekna-medlem. Merk at rabatten kun gjelder kurs og konferanser fra Tekna.no/kompetanse med avholdelsesdato mellom 01.01.2026 - 30.06.2026, med unntak av Tekna lederutvikling GILA og Seabed Mapping and Inspection 2026. Du kan ikke kombinere julerabatten med andre rabatter eller early bird-priser.