Hei, det ser ut som du bruker en utdatert nettleser. Vi anbefaler at du har siste versjon av nettleseren installert. Tekna.no støtter blant annet Edge, Firefox, Google Chrome, Safari og Opera. Dersom du ikke har mulighet til å oppdatere nettleseren til siste versjon, kan du laste ned andre nettlesere her: http://browsehappy.com
21.–22. mai
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Kundeservice­dagene 2025

21.–22. maiScandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Mann som taler på en scene

Lær av de beste i bransjen!

Opplev inspirerende keynotes med Rune Bjerke og Ramtin Matin, og få verdifull innsikt i hvordan tydelig lederskap hjalp If med å halvere sykefraværet. Lær av SpareBank 1 Nord-Norge, kåret til Norges beste kundeservice, og oppdag hvordan teknologi som Microsoft CoPilot kan løfte kundeopplevelsen.

konkrete tips om å bygge engasjerte team fra ledere i Telia og Wolt, og delta i interaktive workshops. Knytt verdifulle kontakter under mingling, og avslutt dagen med en festmiddag og prisutdeling.

Dette kan du ikke gå glipp av!

Se hele programmet her!

Lær av de beste i bransjen!

Opplev inspirerende keynotes med Rune Bjerke og Ramtin Matin, og få verdifull innsikt i hvordan tydelig lederskap hjalp If med å halvere sykefraværet. Lær av SpareBank 1 Nord-Norge, kåret til Norges beste kundeservice, og oppdag hvordan teknologi som Microsoft CoPilot kan løfte kundeopplevelsen.

konkrete tips om å bygge engasjerte team fra ledere i Telia og Wolt, og delta i interaktive workshops. Knytt verdifulle kontakter under mingling, og avslutt dagen med en festmiddag og prisutdeling.

Dette kan du ikke gå glipp av!

Se hele programmet her!

Norges beste kundeservice!

KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen 21. mai hvor vi avslørerer vi vinneren 🏆

Nå dine viktigste kunder

Som utstiller får du direkte kontakt med beslutningstagere innen kundeservice, CX, IT og salg. Vis frem dine løsninger, knytt verdifulle relasjoner og skap nye forretningsmuligheter!

For mer informasjon om det å være utstiller på Kundeservicedagene, ta kontakt med [email protected] i dag! 🤝🏼

Generøs grupperabatt

Dro alene på konferanse i fjor? Slapp av, vi har løsningen! Ta med kolleger, så slipper du å forklare alt i etterkant. Bonus: Du får en særdeles hyggelig grupperabatt!

Ta kontakt med [email protected] i dag for å motta et eksklusivt gruppetilbud 💰

Bygg kompetanse og nettverk

I samarbeid med ledende fageksperter utvikler vi høyaktuelle, faglige møteplasser for å sikre at du til enhver tid innehar oppdatert kompetanse og et verdifullt nettverk

Del