Hopp til innhold
10.–11. mai 2023
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Velkommen!

Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon, ledelse og kundeservice. Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse

Programmet for 2023 er under utvikling, men grip muligheten og sikre deg plass allerede nå til en meget hyggelig early bird-pris! Er dere 3 fra samme selskap eller flere? Ta kontakt med kurs@tekna.no for grupperabatt.

Se tidligere program her!

Utstiller?
Ta gjerne kontakt for mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send en henvendelse til steffen.fidjeland@tekna.no!

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil!

KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Christian Mikkelsen. 10. mai avslørerer vi vinneren!

Mikkelsen, prisutdeling.JPG

Utvalgte forelesere

Matthew Griffin
Strategisk rådgiver - innovasjon og nye teknologier
Marianne Selle
Head of Customer Success

Microsoft Norge AS

Jamie Woodruff
Ethical Hacker and Cyber Security specialist
Donatella De Paoli
Førsteamanuensis - Institutt for ledelse og organisasjon

BI Oslo

Samarbeidspartnere

  • Logo: Tekna
  • Logo: CustomerTrends

Diamantpartner

Gullsponsor

  • Logo Kindly

Sølvpartner