Hopp til innhold
10.–11. mai
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU

Velkommen!

Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon, ledelse og kundeservice.

Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse

Se programmet her!

Rabatt?

Er dere tre eller flere fra samme virksomhet som ønsker å delta? Ta kontakt med kurs@tekna.no for en hyggelig grupperabatt!

Utstiller?
Vær der det skjer og møt beslutningstagere i din bransje. Ta kontakt med steffen.fidjeland@tekna.no for å høre om mulighetene for å stille ut under konferansen!

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil!

KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Christian Mikkelsen. 10. mai avslørerer vi vinneren!

Mikkelsen, prisutdeling.JPG

Utvalgte forelesere

Matthew Griffin
Strategisk rådgiver - innovasjon og nye teknologier
Marianne Selle
Head of Customer Success

Microsoft Norge AS

Jamie Woodruff
Ethical Hacker and Cyber Security specialist
Donatella De Paoli
Førsteamanuensis - Institutt for ledelse og organisasjon

BI Oslo

Samarbeidspartnere

  • Logo: Tekna
  • Logo: CustomerTrends

Diamantpartner

  • Logo: Leaddesk
  • Logo: ITX

Gullpartner

  • Logo Kindly
  • Logo: Nice
  • Logo: Proffcom
  • Logo: Indicate Me
  • Logo: Servicenow

Sølvpartner

  • Logo: Nextcom