21. okt.
kl. 11.00–13.00

Ni av ti kunder lyver. Hva gjør dette med din bedrift? Postdoktor Hannah Snyder gir råd om hvordan du håndterer denne utfordringen som leder.

Meld meg på

Beskrivelse

Er du leder eller mellomleder, eller ønsker du å bli leder? Da kan du delta på Næringsforeningen i Stavangers og BIs populære samlinger under "Lederskolen" i regi av ledelsesfaglig forum! "Lederskolen" er regionens største tverrfaglig møtested for ledere og mellomledere.

Hver samling starter med servering og mingling fra kl. 09.45. Faglig innhold starter kl. 11.00.

Som medlem av Tekna Stavanger avdeling kan du delta på denne samlingen med en betydelig Tekna-rabatt. NB! Begrenset plass p.g.a. sponset avgift pr. deltaker.

Om samlingen:

Mange kunder innrømmer at de har løyet i servicesituasjoner. Dette kan ha store konsekvenser, både for virksomheten og for kunden som ikke forteller sannheten. Vi mennesker lyver i omtrent en tredjedel av all kommunikasjon vi har med andre folk. Dessverre gjelder det også når kundene dine kommuniserer med deg eller andre i organisasjonen din.

Postdoktor Hannah Snyder har gjennomført en studie blant mer enn 2000 forbrukere for å få svar på hvorfor kunder lyver i servicesituasjoner. Hun har også vært opptatt av å finne ut hva kundene lyver om og når de gjør det.

Snyder forteller om de vanligste typene av kundeløgner og hvilke effekter disse løgnene kan ha for virksomheten på kort og lang sikt. Hannah Snyder vil samtidig gi deg råd om hvordan du best mulig håndterer kunder som lyver på ulike nivåer i organisasjonen. Bli med på Lederskolen og lær mer!

Program:

09.45 Registrering, lunsj og mingling

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Hannah Snyder, BI.

13.00 Takk for i dag.

Om kursholder:

Hannah Snyder er førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Hun tok doktorgraden i 2016 innen Quality Technology and Management. Hun har spisskompetanse innen forbrukeratferd og markedsføring, og har publisert artikler i bl.a Journal for Service Research og Journal of Business Research.

Praktisk informasjon

Vennligst skriv i feltet "Tilleggsopplysninger" dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.

NB! Vi ønsker at du melder avbud i god tid om du blir forhindret, slik at andre får mulighet til å delta.

Finn frem:

Adresse: Byfjordparken 17, 4007 Stavanger