Hopp til innhold

Vi gleder oss til å se deg i 2022!

Kundeservicedagene ble i 2021 gjennomført heldigitalt. Vi gleder oss derfor ekstra mye til å ønske deg velkommen til Fornebu i juni 2022! 

Sammen løfter vi blikket- hva slags kundeservice vil kundene ha?
Har COVID-19 påvirket forretningsmodeller, fremtidens arbeidsliv og kundeservice?

Vi tar diskusjonen i juni!

Se tidligere program her!

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.

Ønsker du å være med som utstiller på konferansen? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Kontakt oss på steffen.fidjeland@tekna.no.

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil!

KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.Else Kåss Furuseth.png

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Else Kåss Furuseth. 15. juni avslørerer vi vinneren!

Utvalgte forelesere

Elisabeth Nissen Eide
Head of Sustainability & Compliance

Atea

Ted Souder
Head of Industry and Retail

Google USA

Elisabeth Tapper
Konserndirektør for langsiktig innovasjon og digitalisering

TINE SA

Henrik Syse
Filosof og seniorforsker

The Peace Research Institute Oslo

Samarbeidspartnere

  • Tekna
  • Kantar

Diamantpartner

Gullpartner

  • Logo: Netnordic
  • Logo: ITX
  • Logo Friday Networks
  • Logo Cisco

Sølvpartner

  • Kundo
  • CALABRIO
  • Logo Competella