Hopp til innhold

Kundeservicedagene 2022

Skriv ut

Onsdag 15 juni

Fellessesjon

09.30 - 09.40

Velkommen til Kundeservicedagene 2022!

09.40 - 10.25

Key note! Ted Souder, Google

  • Den smarte forbrukeren: Hva har smart teknologi med fremtidens kundeservice å gjøre?
  • Hvordan klarer google å innovere gang på gang?
  • Hvordan pandemien virkelig har akselerert betydningen og adopsjonen av teknologi.

10.30 - 10.40

10.40 - 11.10

Personalisering- nøkkelen til gode kundeopplevelser

  • Vis at du kjenner kunden din med riktig type personalisering.
  • Det finnes mange ulike tekniske løsninger, hvordan kan du vite hvilken modell du skal bruke?

11.10 - 11.40

Pause/mingling utstillerområdet

11.40 - 12.10

Utvikling og innovasjon i en tid med raske endringer og digitalisering

  • Hva gjør Skatteetaten for å komme tettere på brukeren
  • Hvordan rigger de seg fremover med økt grad av produktorienteringer

12.10 - 12.50

Modern and Emphatic Customer Experience

  • Great customer experiences is becoming a competitive advantage in today’s modern digital world.
  • Learn about the latest trends within CX and how you can take advantage of them by using new Cloud technology as an enabler of CX Innovation within your company.

13.00 - 14.00

Lunsj/mingling utstillerområdet

14.00 - 14.30

Parallelle sesjoner

14.30 - 16.00 Tek og kundeopplevelse

14.30 - 14.55

Teknologitrendene som vil optimalisere kundeopplevelsen!

  • Få innsikt i hvilke trender som kan påvirke din virksomhet i året som kommer.
  • Et innblikk i hvordan ledende internasjonale og norske virksomheter innenfor sine bransjer, jobber med disse teknologiene for å lykkes med forretningsutvikling og innovasjon.
  • Deloittes Tech Trend Rapport har blitt gitt ut 13 år på rad og er en av de mest leste rapportene knyttet til tech-trends blant ledere på globalt nivå.
15.00 - 15.25

23% færre samtaler - Svenska Spel optimerer med AI Kunnskapsdatabase

  • Suksessfaktorer og hvordan ta neste steg opp i verdikjeden ved å måle effekter og jobbe med kontinuerlige forbedringer.
  • Gå ikke glipp av å høre om Svenska Spels reise og hvordan de har jobbet de siste årene for å nå dit de er i dag.
15.30 - 15.55

Kundeservice og kjøpsopplevelser for den digitale verden

14.30 - 16.00 Strategi og ledelse

14.30 - 14.55

Merkevarestrategi som byggetegning for kunderelasjoner

  • Hvorfor relasjoner er omdreiningspunktet for moderne merkevarer.
  • Hvordan en tydelig merkevarestrategi mobiliserer kolleger og knytter kunder og andre interessenter tettere til virksomheten.
  • Foredraget gir deg kortversjonen av det du må vite hvis du vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid.
15.00 - 15.25

Kundeservicestrategi mot 2025

  • Få resultater av en fersk rapport om hvordan kundeserviceledere ser for seg kundeservice i 2025.
  • Hvordan skal kundesenteret forberedes på fremtiden?
  • Hvilke teknologiske løsninger skal man velge?
15.30 - 15.55

Hvordan skape en vinnende servicekultur i hele selskapet?

16.00

Faglig del slutt

16.05 - 17.30

Vorspiel i utstillerområdet

17.30 - 18.00

Aperitiff

18.00 - 22.00

Torsdag 16 juni

Fellessesjon

09.10 - 09.40

Den refokuserte forbruker

  • Hvorfor er bærekraft viktig for kunden din?
  • Hvordan kan du sikre at dine samarbeidspartnere og leverandører også tar samfunnsansvar
  • Kan bærekraft være god kundeservice?

09.40 - 10.10

Digitalisering og kundeservice som kilde til innovasjon, lojalitet og mersalg

  • Hva gjør Tine for å sikre et godt samarbeid med deling av data
  • Om hvordan man kan lære av hverandre, og bli enda bedre sammen

10.15 - 10.35

Pause/mingling utstillerområdet

10.35 - 11.05

En ny verden med 5G - Forskjellene du kommer til å oppleve

  • Hvor lenge er det til vi får levert maten på døra med drone?
  • Smartbriller og roboter? Endringene vi må rigge oss for!
  • Ny teknologi og kundeopplevelse- hvordan vil ulike bransjer påvirkes?

11.05 - 11.35

Statusrapport fra Kantar

  • Kantar har igjen tatt tempen på det norske folk!
  • Hva er viktig for kundene?
  • Her får du fakta - konkrete resultater og tilbakemelding.

11.35 - 12.30

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

12.30 - 14.00 Kundeinnsikt

12.30 - 12.55

Hvordan kundeservice kan få deg høyere på Google

  • Øk kundeinnsikten med Google Analytics
  • Status rundt Google Analytics og hvilke alternativer finnes?
13.00 - 13.25

Fra innsikt til begeistring

  • Kundenes forventninger og krav til god kundeservice er økende på tvers av bransjer. Det er ikke lenger nok å løse problemet i første kontakt, vel så viktig er opplevelsen kundene sitter igjen med etter å ha vært i kontakt med kundeservice.
  • Velkommen til Salesforce, i denne sesjonen vil dere få høre hvordan Sbanken benytter sin innsikt til å innfri kundenes forventninger og sikre at kundene fortsetter å anbefale Sbanken.
13.30 - 13.55

Verdiskapende og motiverende resultater av Taleanalyse

  • SpareBank 1 Kundesenter har gjennom bruk av taleanalyse og automatisk kategorisering oppnådd målbare effekter både for medarbeiderne i kundesenteret og for kundene sine. Hva lå bak valget om å ta i bruk helt nye måleparametre for kvalitet i kundesamtalen? Hvordan sikre seg innsyn i all den verdifulle informasjonen som fantes i kundesamtalene?
  • Vi kan avsløre at verdien har vist seg gjennom hele verdikjeden,- fra medarbeider- og kundeopplevelse, til tjenesteutvikling.
  • Hvorfor og hvordan ble denne løsningsleveransen laget, og hva kan fremtiden med taleanalyse bety for kundeservice?

12.30 - 14.00 Innovasjon

12.30 - 12.55

Innovasjon i handelsbransjen - en ny bølge av digital transformasjon

  • 2020 var året vi opplevde endringer i et tempo og en skala vi aldri kunne ha forestilt oss og e-handel hoppet flere år frem i tid.
  • Hvilke innovasjoner og trender vil vi se fremover, og hvordan bygger du en personlige tilnærmingen til kunden i den digitale verden?
13.00 - 13.25

Innovasjonsprosessen til Bulder Bank

  • Hva var ideen bak å skape den første mobilbanken i Norge?
  • Hvordan var prosessen med å bygge en egen merkevare som en del av Sparebanken Vest?
  • Nytenkning og innovasjon i praksis, med fokus på å levere den ultimate kundeopplevelsen!
13.30 - 13.55

Innovasjon i e-handel og sirkulær økonomi: hvordan Tise holder kundene fornøyde og fremmer bærekraft

  • Bruke Conversational AI til å innovere hvordan kunder handler bærekraftige varer
  • Utvikle kundeservice-strategien samtidig som kostnadene holdes i sjakk
  • Muliggjør rask vekst ved å bruke mindre tid og penger på vanlige kundeforespørsler

Fellessesjon

14.20 - 14.50

Er vi utstyrt for fremtiden?

  • Refleksjoner om en spesiell tid og tiden som skal komme
  • Hva slags påvirkning har kundeopplevelsen på menneskenes liv?
  • Hvordan navigere i en tid med digitalisering og høy endringstakt

15.00

Takk for nå!