Hopp til innhold

Kundeservicedagene 2022

Skriv ut

Onsdag 26 januar

Fellessesjon

09:30 - 09:40

Velkommen til Kundeservicedagene 2022!

09:40 - 10:25

Key note! Ted Souder, Google

  • Den smarte forbrukeren: Hva har smart teknologi med fremtidens kundeservice å gjøre?
  • Hvordan klarer google å innovere gang på gang?
  • Hvordan pandemien virkelig har akselerert betydningen og adopsjonen av teknologi.

10:30 - 11:00

Forretningsmodeller for fremtidens bedrifter

  • Hvordan har selskap som AirBnB, Alibaba og utfordret den tradisjonelle modellen?
  • Hva kan vi lære av disse?
  • Om hvordan man kan drive innovasjon også i en etablert virksomhet for vinne kundene!

11:00 - 11:30

Pause/mingling utstillerområdet

11:30 - 12:00

Innovasjon og nyskaping med kunden i fokus

  • Hvordan designe brukeropplevelser som slår pusten ut av dine konkurrenter
  • Veien fra industribedrift til satsning på innovasjon og digitalisering
  • Hvordan fungerer en innovasjonshub i praksis?

12:00 - 12:40

Modern and Emphatic Customer Experience

  • Great customer experiences is becoming a competitive advantage in today’s modern digital world.
  • Learn about the latest trends within CX and how you can take advantage of them by using new Cloud technology as an enabler of CX Innovation within your company.

12:40 - 12:55

13:00 - 14:00

Lunsj/mingling utstillerområdet

14:00 - 14:30

Live fra utstillerområdet

Parallelle sesjoner

14.30 - 16.00 Tek og kundeopplevelse (program oppdateres)

14:30 - 14:55

Verdiskapende og motiverende resultater av Taleanalyse

  • SpareBank 1 Kundesenter har gjennom bruk av taleanalyse og automatisk kategorisering oppnådd målbare effekter både for medarbeiderne i kundesenteret og for kundene sine. Hva lå bak valget om å ta i bruk helt nye måleparametre for kvalitet i kundesamtalen? Hvordan sikre seg innsyn i all den verdifulle informasjonen som fantes i kundesamtalene?
  • Vi kan avsløre at verdien har vist seg gjennom hele verdikjeden,- fra medarbeider- og kundeopplevelse, til tjenesteutvikling.
  • Hvorfor og hvordan ble denne løsningsleveransen laget, og hva kan fremtiden med taleanalyse bety for kundeservice?
15:30 - 15:55

23% færre samtaler - Svenska Spel optimerer med AI Kunnskapsdatabase

  • Suksessfaktorer og hvordan ta neste steg opp i verdikjeden ved å måle effekter og jobbe med kontinuerlige forbedringer.
  • Gå ikke glipp av å høre om Svenska Spels reise og hvordan de har jobbet de siste årene for å nå dit de er i dag.

14.30 - 16.00 Strategi og ledelse

14:30 - 14:55

Merkevarestrategi som byggetegning for kunderelasjoner

  • Hvorfor relasjoner er omdreiningspunktet for moderne merkevarer.
  • Hvordan en tydelig merkevarestrategi mobiliserer kolleger og knytter kunder og andre interessenter tettere til virksomheten.
  • Foredraget gir deg kortversjonen av det du må vite hvis du vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid.
15:00 - 15:25

Kundeservicestrategi mot 2025

  • Få resultater av en fersk rapport om hvordan kundeserviceledere ser for seg kundeservice i 2025.
  • Hvordan skal kundesenteret forberedes på fremtiden?
  • Hvilke teknologiske løsninger skal man velge?
15:30 - 15:55

Hvordan skape en vinnende servicekultur i hele selskapet?

16:00

Faglig del slutt

17:30 - 18:00

Vorspiel i utstillerområdet

18:00 - 22:00

Festmiddag og prisutdeling

Torsdag 27 januar

Fellessesjon

09:10 - 09:40

Den refokuserte forbruker

  • Hvorfor er bærekraft viktig for kunden din?
  • Hvordan kan du sikre at dine samarbeidspartnere og leverandører også tar samfunnsansvar
  • Kan bærekraft være god kundeservice?

09:40 - 10:10

Hvordan bygge et økosystem med kundeinnsikt i alle ledd?

  • Hva gjør Tine for å sikre et godt samarbeid med deling av data
  • Om hvordan man kan lære av hverandre, og bli enda bedre sammen

10:15 - 10:35

Pause/mingling utstillerområdet

10:35 - 11:05

En ny verden med 5G - Forskjellene du kommer til å oppleve

  • Hvor lenge er det til vi får levert maten på døra med drone?
  • Smartbriller og roboter? Endringene vi må rigge oss for!
  • Ny teknologi og kundeopplevelse- hvordan vil ulike bransjer påvirkes?

11:05 - 11:35

Statusrapport fra Kantar

  • Kantar har igjen tatt tempen på det norske folk!
  • Hva er viktig for kundene?
  • Her får du fakta - konkrete resultater og tilbakemelding.

11:35 - 12:30

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

12.30 - 14.00 Kundeinnsikt (program oppdateres)

12:30 - 12:55

Hvordan kundeservice kan få deg høyere på Google

  • Øk kundeinnsikten med Google Analytics
13:00 - 13:25

Fra innsikt til begeistring

  • Kundene er bevegelige mål som endrer seg raskere enn noensinne, de er utålmodige og forventer raskere, smartere og mer personifisert kundeservice
  • Velkommen til Salesforce, i denne sesjonen vil dere høre hvordan en av våre kunder bruker datainnsikt til å komme tettere på sine kunder!

12.30 - 14.00 Innovasjon (program oppdateres)

12:30 - 12:55

Hvordan drive innovasjon i et stort og etablert selskap?

13:00 - 13:25

Innovasjonsprosessen til Bulder Bank

  • Hva var ideen bak å skape den første mobilbanken i Norge?
  • Hvordan var prosessen med å bygge en egen merkevare som en del av Sparebanken Vest?
  • Nytenkning og innovasjon i praksis, med fokus på å levere den ultimate kundeopplevelsen!
13:30 - 13:55

Hvordan kan raskt voksende selskaper effektivisere sin kundeservice med kunstig intelligens

  • Hvordan skalere kundeservice fort i en vekstfase
  • Støtt kundeservice-strategien med Conversational AI
  • Måle suksess og den positive effekten på virksomheten

Fellessesjon

14:20 - 14:50

Er vi utstyrt for fremtiden?

  • Refleksjoner om en spesiell tid og tiden som skal komme
  • Hva slags påvirkning har kundeopplevelsen på menneskenes liv?
  • Hvordan navigere i en tid med digitalisering og høy endringstakt

15:00

Takk for nå!