Kundeservicedagene 2022
Onsdag 15 juni
Fellessesjon
09.30 - 09.40
Velkommen til Kundeservicedagene 2022!
09.40 - 10.25
Key note! Ted Souder, Google
- Den smarte forbrukeren: Hva har smart teknologi med fremtidens kundeservice å gjøre?
- Hvordan klarer google å innovere gang på gang?
- Hvordan pandemien virkelig har akselerert betydningen og adopsjonen av teknologi.
10.30 - 10.40
Q&A med Ted Souder
10.40 - 11.10
Personalisering- nøkkelen til gode kundeopplevelser
- Vis at du kjenner kunden din med riktig type personalisering.
- Det finnes mange ulike tekniske løsninger, hvordan kan du vite hvilken modell du skal bruke?
11.10 - 11.40
Pause/mingling utstillerområdet
11.40 - 12.10
Utvikling og innovasjon i en tid med raske endringer og digitalisering
- Hva gjør Skatteetaten for å komme tettere på brukeren
- Hvordan rigger de seg fremover med økt grad av produktorienteringer
12.10 - 12.50
Modern and Emphatic Customer Experience
- Great customer experiences is becoming a competitive advantage in today’s modern digital world.
- Learn about the latest trends within CX and how you can take advantage of them by using new Cloud technology as an enabler of CX Innovation within your company.
13.00 - 14.00
Lunsj/mingling utstillerområdet
14.00 - 14.30
Live fra utstillerområdet
Parallelle sesjoner
14.30 - 16.00 Tek og kundeopplevelse
Teknologitrendene som vil optimalisere kundeopplevelsen!
- Få innsikt i hvilke trender som kan påvirke din virksomhet i året som kommer.
- Et innblikk i hvordan ledende internasjonale og norske virksomheter innenfor sine bransjer, jobber med disse teknologiene for å lykkes med forretningsutvikling og innovasjon.
- Deloittes Tech Trend Rapport har blitt gitt ut 13 år på rad og er en av de mest leste rapportene knyttet til tech-trends blant ledere på globalt nivå.
23% færre samtaler - Svenska Spel optimerer med AI Kunnskapsdatabase
- Suksessfaktorer og hvordan ta neste steg opp i verdikjeden ved å måle effekter og jobbe med kontinuerlige forbedringer.
- Gå ikke glipp av å høre om Svenska Spels reise og hvordan de har jobbet de siste årene for å nå dit de er i dag.
Kundeservice og kjøpsopplevelser for den digitale verden
14.30 - 16.00 Strategi og ledelse
Merkevarestrategi som byggetegning for kunderelasjoner
- Hvorfor relasjoner er omdreiningspunktet for moderne merkevarer.
- Hvordan en tydelig merkevarestrategi mobiliserer kolleger og knytter kunder og andre interessenter tettere til virksomheten.
- Foredraget gir deg kortversjonen av det du må vite hvis du vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid.
Kundeservicestrategi mot 2025
- Få resultater av en fersk rapport om hvordan kundeserviceledere ser for seg kundeservice i 2025.
- Hvordan skal kundesenteret forberedes på fremtiden?
- Hvilke teknologiske løsninger skal man velge?
Hvordan skape en vinnende servicekultur i hele selskapet?
16.00
Faglig del slutt
16.05 - 17.30
Vorspiel i utstillerområdet
17.30 - 18.00
Aperitiff
18.00 - 22.00
Festmiddag og prisutdeling
Torsdag 16 juni
Fellessesjon
09.00 - 09.10
Velkommen til dag 2
09.10 - 09.40
Den refokuserte forbruker
- Hvorfor er bærekraft viktig for kunden din?
- Hvordan kan du sikre at dine samarbeidspartnere og leverandører også tar samfunnsansvar
- Kan bærekraft være god kundeservice?
09.40 - 10.10
Digitalisering og kundeservice som kilde til innovasjon, lojalitet og mersalg
- Hva gjør Tine for å sikre et godt samarbeid med deling av data
- Om hvordan man kan lære av hverandre, og bli enda bedre sammen
10.15 - 10.35
Pause/mingling utstillerområdet
10.35 - 11.05
En ny verden med 5G - Forskjellene du kommer til å oppleve
- Hvor lenge er det til vi får levert maten på døra med drone?
- Smartbriller og roboter? Endringene vi må rigge oss for!
- Ny teknologi og kundeopplevelse- hvordan vil ulike bransjer påvirkes?
11.05 - 11.35
Statusrapport fra Kantar
- Kantar har igjen tatt tempen på det norske folk!
- Hva er viktig for kundene?
- Her får du fakta - konkrete resultater og tilbakemelding.
11.35 - 12.30
Lunsj/mingling utstillerområdet
Parallelle sesjoner
12.30 - 14.00 Kundeinnsikt
Hvordan kundeservice kan få deg høyere på Google
- Øk kundeinnsikten med Google Analytics
- Status rundt Google Analytics og hvilke alternativer finnes?
Fra innsikt til begeistring
- Kundenes forventninger og krav til god kundeservice er økende på tvers av bransjer. Det er ikke lenger nok å løse problemet i første kontakt, vel så viktig er opplevelsen kundene sitter igjen med etter å ha vært i kontakt med kundeservice.
- Velkommen til Salesforce, i denne sesjonen vil dere få høre hvordan Sbanken benytter sin innsikt til å innfri kundenes forventninger og sikre at kundene fortsetter å anbefale Sbanken.
Verdiskapende og motiverende resultater av Taleanalyse
- SpareBank 1 Kundesenter har gjennom bruk av taleanalyse og automatisk kategorisering oppnådd målbare effekter både for medarbeiderne i kundesenteret og for kundene sine. Hva lå bak valget om å ta i bruk helt nye måleparametre for kvalitet i kundesamtalen? Hvordan sikre seg innsyn i all den verdifulle informasjonen som fantes i kundesamtalene?
- Vi kan avsløre at verdien har vist seg gjennom hele verdikjeden,- fra medarbeider- og kundeopplevelse, til tjenesteutvikling.
- Hvorfor og hvordan ble denne løsningsleveransen laget, og hva kan fremtiden med taleanalyse bety for kundeservice?
12.30 - 14.00 Innovasjon
Innovasjon i handelsbransjen - en ny bølge av digital transformasjon
- 2020 var året vi opplevde endringer i et tempo og en skala vi aldri kunne ha forestilt oss og e-handel hoppet flere år frem i tid.
- Hvilke innovasjoner og trender vil vi se fremover, og hvordan bygger du en personlige tilnærmingen til kunden i den digitale verden?
Innovasjonsprosessen til Bulder Bank
- Hva var ideen bak å skape den første mobilbanken i Norge?
- Hvordan var prosessen med å bygge en egen merkevare som en del av Sparebanken Vest?
- Nytenkning og innovasjon i praksis, med fokus på å levere den ultimate kundeopplevelsen!
Innovasjon i e-handel og sirkulær økonomi: hvordan Tise holder kundene fornøyde og fremmer bærekraft
- Bruke Conversational AI til å innovere hvordan kunder handler bærekraftige varer
- Utvikle kundeservice-strategien samtidig som kostnadene holdes i sjakk
- Muliggjør rask vekst ved å bruke mindre tid og penger på vanlige kundeforespørsler
Fellessesjon
14.20 - 14.50
Er vi utstyrt for fremtiden?
- Refleksjoner om en spesiell tid og tiden som skal komme
- Hva slags påvirkning har kundeopplevelsen på menneskenes liv?
- Hvordan navigere i en tid med digitalisering og høy endringstakt
15.00
Takk for nå!