Kundeservicedagene 2021

Forelesere

  • Ole Petter Nyhaug

    Kreativ leder og partner

    Opinion

    Ole Petter er ansvarlig for trendanalyse og innovasjon og er en nysgjerrig fyr som brenner for trendanalysefaget og alt som er nytt og moderne. Han jobber spesielt med kunder innen detaljhandel, mat og drikke, merkevarer, (nye) medier, telecom og unges utdanning og karriere. Han har startet og utviklet flere selskaper innen markedsanalyse, og er en av få nordmenn som har fått innpass som rådgiver på globalt nivå for merkevarer som Coca-Cola, Unilever, Audi, Heineken, Telefonica og IKEA. Han er tildelt Norges Markedsanalyseforenings pris som "Årets Markedsanalytiker" samt utpekt som en av "Europe´s Top Youth Marketing Minds"

    Ole Petter er ansvarlig for den største norske forbrukertrendundersøkelsen, og har dermed konstant oppdatert innsikt om hva «livet etter korona» har å by på. Hva blir varige trender og hva vil ikke endres. Dette vil du blant annet få høre mer om på Kundeservicedagene.

    Erlend Espedal

    Senior Consultant and Business Developer

    Kantar AS

    Erlend Espedal jobber til daglig med flere store selskaper innenfor kundeservice. Som en av grunnleggerne av KSindeks har han også bred innsikt over markedet generelt.

    Espedal er i bunn og grunn en teknogeek, som elsker å prate om og analysere fremtiden og fremtidens kundeservice. Han lyser opp når noen nevner smarthus, smart assistent, smart kundeservice og er ikke redd for å si sin mening. Erlend er også brennende opptatt av automatisering. Han har jobbet 14 år i Kantar TNS og har en bakgrunn som Master of Science in International Business med spesialisering på Management and New Technology.

    Finn Olav Sveinall

    Senior Consultant

    Kantar AS

    Finn Olav Sveinall er en av grunnleggerne av KSindeks, han er et vandrende leksikon når det gjelder kundeservice, og elsker å prate om personen på den andre enden av telefonlinja eller chatdialogen. Han er brennende opptatt av hva kunden tenker og mener.

    Enhver samtale Finn Olav har med et selskap ser han som en ypperlig mulighet for å ha som kundeserviceevaluering. FinnO som han kalles blant venner, er en trivelig sørlending, og da er det også naturlig at han elsker havet og har båt som han tøffer rundt i hver sommer.