Kundeservicedagene 2021

Skriv ut

Program er under utvikling og oppdateres. Endringer vil forekomme.

Har du innspill? Send en e-post til kurs@tekna.no! Se tidligere program her

Onsdag 2. juni

Fellessesjon

09:30 - 09:45

Velkommen til Kundeservicedagene 2021

2020 har vært et spesielt år. Hvilke erfaring har vi gjort oss?

09:45 - 10:30

Key Note! Bransjer i omveltning - hvilke endringer vil vi se

Få med deg den årlige forbrukertrendrapporten utført av Opinion med helt ferske tall og innsikter på vedvarende endringer som et resultat av koronakrisen.

  • Hvordan skal vi utvikle oss for å beholde kunder nå og i fremtiden?
  • Hvilke teknologiske løsninger blir viktige?
  • Hvor stopper det opp, hvor er kundeservicen ikke sømløs?

10:30 - 10:50

Statusrapport fra Kantar

  • Hvordan har Korona påvirket kundene?
  • Er remote workplace kommet for å bli og hvordan vil det påvirke servicen?

10:50 - 11:10

Q&A session

11:10 - 11:40

Pause/mingling utstillerområdet

11:40 - 12:05

Teknologi i kundeservice

  • Hva må du kunne om ulike teknologier som påvirker kundeservice?
  • Hvordan velge riktig teknologi?
  • Hvordan får du med ledelsen på investeringene som må til?

12:05 - 12:30

Case! Teknologi og nye kanaler for en sømløs kundereise

  • Hvordan utvikle en sterk digital plattform for å sikre at du møter kundenes behov
  • Hva skal til for at kundeservice er på agendaen i hele organisasjonen

12:30 - 12:50

Panelsamtale: Hvordan oppnå kundeservice 3.0?

13:00 - 14:00

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

14:00 - 16:30

Teknologi (program kommer)

Ledelse (program kommer)

16:30

Faglig del slutt

18:00 - 22:00

Festmiddag og prisutdeling

Torsdag 3. juni

Fellessesjon

09:00

Velkommen til dag 2

09:15 - 10:00

Nye muligheter og forretningsmodeller

10:00 - 10:30

Pause/mingling utstillerområdet

10:30 - 10:50

Hva vil prege fremtidens arbeidsliv?

10:50 - 11:15

Tjenester og digitale løsninger for fremtidens forbruker

11:15 - 11:30

Panelsamtale: Hvordan nå ut til en folkemengde i stadig endring?

11:30 - 12:30

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

12:30 - 14:00

Kundeinnsikt (program kommer)

Kommunikasjon (program kommer)

Fellessesjon

14:20 - 14:50

Erfaringer fra 2020 og veien videre

15:00

Takk for nå!