27.–28. jan. 2021

Lytt til podcasten!

Dine kunders forventninger er hele tiden i endring – ikke bare på grunn av kontakten med din bedrift, men også gjennom samhandlinger med dyktige aktører i andre bransjer. KPMG har identifisert seks drivere for gode kundeopplevelser som skal hjelpe deg til å møte disse forventningene – og overgå dem.

Sømløse tjenester og løsninger

2020 har vært et spesielt år. Hvilke erfaringer har vi gjort oss? Hvilke varige endringer vil vi se?

Med ny teknologi åpnes nye muligheter og forretningsmodeller. Hvordan vil fremtidens arbeidsliv og kundeservice bli?

Hvordan oppnå kundeservice 3.0? Kombinasjon av menneske og teknologi for sømløse og friksjonsfrie kundemøter

Kundeservicedagene tar for seg det siste innen:

  • teknologi
  • innovasjon
  • kundeopplevelser
  • strategi og ledelse

Se foreløpig program her!

Se tidligere program her!

Unik grupperabatt

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil! KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier. Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen hvor vi avslører vinneren!

Har du lest dette?

Utvalgte forelesere

Ole Petter Nyhaug
Kreativ leder og partner

Opinion

Samarbeidspartnere