Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2020

Podcast

Kunderådet retter seg mot ledere som er ansvarlig for å levere sømløse kundeopplevelser og markedsledende kundeservice. Podcasten gir deg verdifull forståelse for ny teknologi og innsikt i de strategiske knepene du må kunne for å henge med.

Episode 6: Slik vinner du kampen om kundene med tillit og fleksibilitet

En moderne ledelsesform kan være trumfkortet i kampen om kundene, mener Mette Hopsdal, DNA-direktør i ice. De ønsker å etablere seg som det telekomselskapet folk har tillit til. For dem starter det hos de ansatte.

  • Hva er moderne ledelse?
  • Jobb hvor og når du vil så lenge du når målene dine
  • Hva er en DNA-direktør og hvordan jobber en slik?
  • Passer moderne ledelse for din virksomhet?

Episode 5: Slik finner du det riktige kundeservicesystemet til din bedrift 

Kronglete og lite brukervennlige systemer kan fort bli en flaskehals for effektiv kundeservice. Et godt system er derfor en uhyre viktig investering. Men hvordan finner du den beste løsningen for nettopp din bedrift? Det hjelper Anne Kristine Grude fra Socialboards og Erik Jacobsen fra Fluido deg med.

Episode 4: Kultur sitter ikke i veggene, men i hodet til de ansatte

Tone Ringstad fra Culturengine går kulturbegrepet etter i sømmene og forklarer hvorfor godt tilpasset arbeidskultur øker bedriftens lønnsomhet.

Episode 3: Endring er vanskelig, men uunngåelig

Selv ikke med de beste talentene i bakhånd er det gitt at endringene blir en suksess. Vi har intervjuet Strativity Groups CEO Lior Arussy rett etter hans tankevekkende foredrag på Kundeservicedagene 2019. Hvorfor er det slik at ni av ti virksomheter mislykkes med endring? Hva kan du lære? Og hvordan klarte Arussy å snu noen av verdens største merkevarer fra fiasko til suksess? 

Episode 2: Er en god leder nok til å beholde de beste talentene?

For å levere gode kundeopplevelser trenger du gode ansatte. Hvordan bør sjefen lede for at talentene skal bli værende? Vi har invitert Gunnar Høivik fra DNB og ledercoach Alf-Inge Cleve Stiansen til en prat enhver leder bør lytte til. 

  • Fem år etter at Gunnar begynte på kundesenteret i DNB jobber han nå tett på konsernsjefen – hvordan la DNB til rette for utviklingen? 
  • Slik blir du en god leder
  • Hemmeligheten bak suksessfulle endringsprosesser
  • Vær flue på veggen når juryen avgjør vinneren av årets kundeserviceledelse – vi intervjuer Lene Moe Bjørkheim i STI

Episode 1: Ny teknologi: Bare buzz eller bedre kundeopplevelser

Når går fremtidens teknologi fra å være tåkeprat til å gi bedre kundeopplevelser? Første episode av Kunderådet er laget for deg som er opptatt av å levere sømløse kundeopplevelser og god kundeservice. Vi ønsker å fortelle deg hvilken teknologi du bør satse på for å holde på kunden.

I første episode hører du:

  • Hvordan ny teknologi driver frem nye forretningsmodeller og kundeopplevelser med Trygve Halvorsen, leder digital strategi i Accenture.
  • På innsiden av Gjensidige forsikring sitt kundesenter. Hvordan jobber et av Norges største forsikringsselskap med kundeservice?
  • Fem på gaten: Hvilke forventninger har egentlig kunder til kundeservice?

Lytt Apple.jpg   Soundcloud logo.png   spotify lytt.png

Kunderådet_2 (002)_Bilde Ingrid, LenaB,Joakim.jpg