Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2020

Prisutdelinger

Norges beste kundeservice

– Har din virksomhet Norges beste kundeservice?

Jon Almaas er konferansier under prisutdelingenÅrets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantar sin store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år. KSindeks har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med Norges største kundeserviceundersøkelse til grunn følges utdelingen derfor tett av ledere på tvers av ulike bransjer.

Under Kundeservicedagene 2020 utroper vi vinner innenfor følgende kategorier: bank, forsikring, telefoni, bredbånd, TV-signaler, reise og åpen klasse.

Vinneren presenteres av Jon Almaas under festmiddagen den 29. januar 2020. 

Vinnerne av Norges beste kundeservice 2019 var:

Bank
Sbanken

Forsikring
IF

Telefoni
OneCall

Bredbånd
Canal Digital (nå Telenor)

TV-signaler
Viasat

Reise
Berg-Hansen 

Åpen klasse
Toyota

...og aller best var Berg-Hansen:

KSD19 Berg-Hansen-liten.jpg

Vi gratulerer!