Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2020

Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende konferanse med fokus på strategi, teknologi, innovasjon og kundeservice. Konferansen ble arrangert for første gang i 2015, og med over 400 deltagere i 2018 har den seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.

Konferansen er et produkt av omfattende research og dialog med ulike brukergrupper og eksperter for å skape det beste og mest aktuelle programmet for deg.

Ta del i to tankevekkende dager med parallelle spor og inspirerende workshops du ikke glemmer med det første.

Arrangører

Tekna utvikler Kundeservicedagene fordi vi er opptatt av måten teknologien påvirker det moderne arbeidslivet. Vårt mål er å forberede morgendagens ledere på fremtidens kundeservice gjennom toppaktuelle foredrag og presentasjon av de siste trendene. Vi går også i dybden og gir deg konkrete tips og råd som du kan ta tilbake til din virksomhet med en gang.

Tekna arrangerer Kundeservicedagene i samarbeid med Kantar TNS.

Hvem deltar?

Konferansen tiltrekker ledere og forretningsutviklere som har skjønt at kundeservice er et felles ansvar. Disse representerer en rekke ulike virksomheter i et bredt spekter av stillinger. Du møter blant andre administrerende direktører, markedsdirektører, IT-sjefer, CRM-ansvarlige, CX-ledere, kundeserviceledere, salgsansvarlige, teamledere m.m.

Hva er inkludert i deltageravgiften?

Deltageravgiften inkluderer to fulle konferansedager, lunsj, pauseservering og tre-retters festmiddag inkl. tre enheter alkohol (eventuelt mineralvann).

Prisutdeling og festmiddag

Konferanseavgiften inkluderer deltagelse på prisutdelingen og festmiddagen.

Grupperabatt

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til prosjektleder på kristin.haug@tekna.no for å motta gruppetilbud.

Overnatting

Overnatting bestilles direkte på Scandic. Du får tilsendt en bookingkode i påmeldingbekreftelsen som gir det rabattert pris. Vi har reservert en rekke rom på Scandic Fornebu, men vær oppmerksom på at fristen for avholdte rom er 1. januar 2020 og at hotellet frigjør rommene etter fristen. Vær derfor tidlig ute med bestilling av overnatting. Etter 1. januar kan vi ikke garantere ledige rom.

Spørsmål?

Ta kontakt med vårt servicesenter på 22 94 75 00 eller sende mail til kurs@tekna.no.

Avbestillingsregler: Her kan du se Teknas avbestillingsregler. Avbestilling etter påmelding belastes med et gebyr på kr 500. Avbestilling senere enn 4 uker før avholdelse belastes med 50 % av kursavgiften. Avmelding mindre enn fem virkedager før kursstart gir ingen refusjon av deltageravgiften. Det er også mulig å sende en kollega som stedfortreder dersom du er forhindret fra å delta.