Kundeservicedagene 2020
Bruk innsikten om kunden og skap kundereiser som sikrer lojalitet! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Episode 6: Slik vinner du kampen om kundene med tillit og fleksibilitet
Ny episode ute! En moderne ledelsesform kan være trumfkortet i kampen om kundene, mener Mette Hopsdal, DNA-direktør i ice. De ønsker å etablere seg som det telekomselskapet folk har tillit til. For dem starter det hos de ansatte.
Hva blir neste skritt?
Teknologispranget raser avgårde. Du vet kanskje nå at du skal holde litt igjen på chatbots og satse mer på det menneskelige. Men hva gjør de beste? Hvor mange skritt må du ta for å nå fremtiden igjen?
Ta en titt i det fyldige programmet og gjør deg klar! Konferansen begynner å fylle seg opp. Gjør som de smarteste virksomhetene i Norge og sikre teamet ditt den ferskeste innsikten. Vi byr på attraktive grupperabatter. Ta kontakt med [email protected] for et knakende godt tilbud!
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen når Jon Almaas avslører vinneren av Norges beste kundeservice!
Gjør deg klar for 2021!
Fikk du ikke nok i år eller glemte du å sikre deg plass? Fortvil ikke. Vi er tilbake i 2021 med en forrykende konferanse. Du kan allerede nå melde deg på og følge med! Klikk her!