Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2019

Forelesere

  • Lior Arussy

    CEO, foredragsholder og forfatter

    Strativity Group

    En av verdens fremste eksperter innen kundeopplevelser, kundesentrering og transformasjon kommer til Kundeservicedagene 2019!

    Lior Arussy er kjent for å omvende organisasjoner fra en produktdrevet tankegang til fullstendig kundesentrering. Han har blant annet jobbet med verdensledende merkevarer som Mercedes-Benz, Royal Caribbean Cruises, Delta Air Lines, Thomson Reuters, MasterCard, Novo Nordisk og Walmart. Arussys metodikk sørget for at Mercedes-Benz posisjonerte seg som nummer én innen kundetilfredshet i løpet av to år. Et annet europeisk selskap innen logistikk gikk fra 3 til 44 prosent årlig organisk vekst på bare to år.

    I tillegg til å hjelpe virksomheter til kundesentrert suksess er Arussy også en aktiv forfatter med hele syv bøker på merittlisten. Den siste boken, Next is Now, ble publisert i mai 2018 og gjør Arussy høyaktuell for Kundeservicedagene 2019. Han har publisert over 3000 internasjonale artikler, blant annet i Harvard Business Review og Chief Executive Media hvor han er fast bidragsyter. Arussys prestasjoner er blitt anerkjent av ledende presse som ABC, The Wall Street Journal, Financial Times, The Times of London og MSNBC.

    Arussy blir forøvrig beskrevet av Fast Company Founding-redaktør William C. Taylor som «en av de mest proaktive forretningstenkerne jeg kjenner». I tillegg er prestasjonene hans blitt anerkjent av Consulting Magazine, som kåret firmaet hans til One of the Seven Small Jewels in 2017 og et av de hurtigst voksende konsulentvirksomhetene de siste tre årene (2015-2017). Arussy er også blitt kåret til nummer to i Top Global Guru in Customer Service av Global Gurus. Han sitter ellers i styret og ledelsen for CX@Rutgers og styret til Loyalty360. I tillegg til mye, mye mer.

    Niklas Modig

    Forfatter, foredragsholder og forsker

    Stockholm School of Economics

    Møt Europas ledestjerne innen lean og driftsstyring på Kundeservicedagene 2019!

    Niklas Modig er forsker ved Center for Innovation and Operations Management ved Stockholm School of Economics. Han har over en lengre periode bodd i Japan, og leser, skriver og snakker språket flytende. Fra 2006 til 2008 var Modig gjesteforsker ved Center of Excellence – Manufacturing Management Research ved universitetet i Tokyo, hvor han forsket sammen med den ledende Toyota-professoren Takahiro Fujimoto. Som første, og eneste, utenlandske forsker fikk Modig tilgang til å gjennomføre en studie av Toyota Motor Corporations unike servicesystemer.

    Modigs hovedforskning fokuserer på hvordan driftsoptimering blir anvendt og integrert i hele verdikjeden i virksomheter. I tillegg har han utarbeidet lean-endringsledelseskonsepter som over hundrevis av lederteam har tatt i bruk. Parallelt forsker Modig på endringsledelse, undervisning og kompetanseutvikling. Han har vunnet en rekke priser, og er ansett som en av de mest inspirerende foredragsholderne innen sitt felt. For tiden jobber han også med flere multinasjonale virksomheter innen ulike bransjer som bilindustri, telekom, IT, konstruksjon, olje & gass, finans og forsikring.

    Modig er i dag en internasjonal foredragsholder, og har holdt over 800 foredrag i 40 ulike land. Han er forfatter bak den bestselgende boken Dette er Lean – løsningen på effektivitetsparadokset. Boken er oversatt til 16 språk, og solgt i hele 220 000 eksemplarer.

    På Kundeservicedagene vil Modig utfordre hvordan virksomheter jobber med effektivisering, og gi deg suksessformelen for å knekke effektiviseringsparadokset. Gled deg til et spennende og tankevekkende foredrag du kan ta i bruk med det samme!

    Nina Rosnæs

    Høyskolelektor, Institutt for markedsføring

    Handelshøyskolen BI

    Nina Ronæs er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Hun er nasjonalt fagansvarlig for fagene Forbrukeratferd og Service & Innovasjon og underviser på flere studieretninger innen fagfeltet markedsføring.

    Hun er glødende opptatt av kundebehandling og har nylig publisert en artikkel om forbrukertrender.

    Nina er en engasjert foredragsholder og vil på KSD19 vil Nina snakke om hvilke forventinger kunden har til din virksomhet, hvordan du kan skaffe deg nødvendig kundeinnsikt for å forstå kunden, og møte de nye forventingene.

    Trygve K. Halvorsen

    Digital Strategy Lead

    Accenture

    Hannah Snyder

    Assistant Professor, Institutt for markedsføring

    Handelshøyskolen BI

    Hannah er har en PHD i Quality Technology and Management fra Linköpings universitet, og underviser og forsker på Handelshøyskolen BI, insitutt for markedsføring. Hannah forsker på kundeoppførsel, kundeopplevelser og tjenesteinnovasjon.

    På årets konferanse vil Hannah dele av sin forskning om kunder som lyver. Hun vil forklare hvorfor kunder lyver i møtet med servicefunksjoner, og hvilke konsekvenser dette kan ha for din virksomhet. Lær deg hvordan du kan og bør håndtere kundeløgner.

    Ragnhild Halvorsrud

    Seniorforsker, Software and Service Innovation

    SINTEF AS