Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2019

Podkast

Kunderådet retter seg mot ledere som er ansvarlig for å levere sømløse kundeopplevelser og markedsledende kundeservice. Podkasten gir deg verdifull forståelse for ny teknologi og innsikt i de strategiske knepene du må kunne for å henge med.

Episode 2: Er en god leder nok til å beholde de beste talentene?

For å levere gode kundeopplevelser trenger du gode ansatte. Hvordan bør sjefen lede for at talentene skal bli værende? Vi har invitert Gunnar Høivik fra DNB og ledercoach Alf-Inge Cleve Stiansen til en prat enhver leder bør lytte til. 

  • Fem år etter at Gunnar begynte på kundesenteret i DNB jobber han nå tett på konsernsjefen – hvordan la DNB til rette for utviklingen? 
  • Slik blir du en god leder
  • Hemmeligheten bak suksessfulle endringsprosesser
  • Vær flue på veggen når juryen avgjør vinneren av årets kundeserviceledelse – vi intervjuer Lene Moe Bjørkheim i STI

Episode 1: Ny teknologi: Bare buzz eller bedre kundeopplevelser

Når går fremtidens teknologi fra å være tåkeprat til å gi bedre kundeopplevelser? Første episode av Kunderådet er laget for deg som er opptatt av å levere sømløse kundeopplevelser og god kundeservice. Vi ønsker å fortelle deg hvilken teknologi du bør satse på for å holde på kunden.

I første episode hører du:

  • Hvordan ny teknologi driver frem nye forretningsmodeller og kundeopplevelser med Trygve Halvorsen, leder digital strategi i Accenture.
  • På innsiden av Gjensidige forsikring sitt kundesenter. Hvordan jobber et av Norges største forsikringsselskap med kundeservice?
  • Fem på gaten: Hvilke forventninger har egentlig kunder til kundeservice?

Lytt Apple.jpg   Soundcloud logo.png   spotify lytt.png

Kunderådet_2 (002)_Bilde Ingrid, LenaB,Joakim.jpg