Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2019

Workshop

På årets konferanse tilbyr vi deltakerne å delta på fire ulike workshops parallelt med foredragene. Workshopene er plassbegrenset, og krever egen påmelding i påmeldingsskjema.

Det er ønskelig at det kun er én deltaker per virksomhet, slik at vi kan spre det glade budskapet til flere.

Dag 1:

 

Få kontroll på kundereisen i din virksomhet

Creuna

Analysebyrået Gartner spår at 81 % av dagens selskaper vil innen 2020 konkurrere på kundeopplevelse, og ikke produkt eller pris. For skal man ha kontroll på opplevelsen vi gir våre kunder er første steg å ha kontroll på kundereisen. I denne workshopen inviterer Creuna til en introduksjon til metode og beste praksis for hvordan kartlegge kundereisen i eget selskap. Det blir en praktisk innføring i kundereisekartlegging hvor vi gjennomfører starten på en kundereisekartlegging i et gitt scenario.

Vi deler også være refleksjoner og erfaringer med kundereisekartlegging og hva som skal til for å lykkes med arbeidet.

 

Ønsker du å ta din kundeservice til et nytt nivå?

Sprint Consulting og Hurtigruta

Praktisk modenhetsanalyse av kundeserviceområdet

Sprint Consulting inviterer deg til å gjennomføre en modenhetsanalyse av din kundeservice-funksjon etterfulgt av en plenumsdiskusjon. Formålet med workshopen er å skape bevissthet rundt utfordringer i egen organisasjon slik at du lærer hvor du må gjøre forbedringer.

Dag 2:

 

Møt vinnere og finalister i Årets kundeserviceledelse

Scandinavian Technology Institute

STI samler årets og tidligere års vinnere og finalister til en dialog om hvordan ivareta kontinuerlig utvikling basert på kundenes tilbakemelding og medarbeideres behov for utvikling?

Det blir selvfølgelig anledning for deg å bidra i diskusjonen både med synspunkt, erfaringer og spørsmål.

 

Hva er din «tone of voice» i møte med kunden?

Kantar TNS

Hvor gode er vi på kundeservice til å håndtere de ulike personene vi møter?

På denne workshopen går Kantar TNS igjennom en nyttig modell over de ulike personlighetstypene og hvordan du skal tenke kundeservice i møte med alt fra den usikre nervøse til den eksperten som vet alt. Målsetningen er at du skal få et nytt syn på dine egne ansatte, hvordan du skal opptre og hvordan «personligheten» til kundeservicen i din virksomhet bør fremstå overfor kunden.