Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2019

Prisutdelinger

Kundeservicedagene deler ut to priser; Årets Kundeservice og Serviceledelseprisen, i samarbeid med Kantar TNS og Scandinavian Technology Institute (STI).

Norges beste kundeservice
– Har din virksomhet Norges beste kundeservice?

Stian Blipp er konferansier under prisutdelingen

Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantar TNS store kundesentermåling, KSindeks,med over 20.000 intervjuer hvert år. KSindeks har 160.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med Norges største kundeserviceundersøkelse til grunn følges utdelingen derfor tett av ledere på tvers av ulike bransjer.

Under Kundeservicedagene 2019 utroper vi vinner innenfor følgende kategorier: Bank, Forsikring, Telekommunkasjon, Bredbånd, TV-signaler, Reise og Åpen klasse.

Vinneren presenteres av Stian Blipp under festmiddagen den 30.januar 2019.

Vinnerne av Norges beste kundeservice 2017 var:

Årets kundeserviceledelse
– Tar du og ditt lederteam en utfordring?

Serviceprisen har som formål å synliggjøre ledere som jobber systematisk og målrettet for å oppnå enda bedre resultater internt og for sine kunder. Vi vet at det bak gode resultater står dyktige medarbeidere. Og bak dyktige medarbeidere står det gode ledere.

Scandinavian Technology Institute har sammen med Kantar TNS og Tekna etablert Årets kundeserviceledelse, en pris som hedrer de beste kundeservicelederne i Norge. En jury bestående av eksperter innen kundeserviceledelse kårer en vinner på bakgrunn av omfattende vurdering/evaluering av de påmeldte.

Medarbeidere i hele Norge får mulighet til å nominere sin leder/ledergruppe. Her kan du nominere din leder.

Se film om tidligere vinnere her