30.–31. jan. 2019
Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU
Kundeservicedagene 2019
30.–31. jan. 2019Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU
Sikre din plass og vinn kampen om kunden! Delta på konferansen som gir deg faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.
Er en god leder nok til å beholde de beste talentene?
Ny episode ute! For å levere gode kundeopplevelser trenger du gode ansatte. Hvordan bør sjefen lede for at talentene skal bli værende? Vi har invitert Gunnar Høivik fra DNB og ledercoach Alf-Inge Cleve Stiansen til en prat enhver leder bør lytte til.
Er du med eller mot fremtiden?
Større, tøffere og mer banebrytende enn noen gang!
Kundeservicedagene fyller fem år og inviterer til en storslått konferanse som tar for seg det siste innen:
- teknologi
- innovasjon
- kundeopplevelser
- strategi og ledelse
Lad opp med noen inspirerende artikler:
- Ærede sjef
- Denne tabben begår altfor mange selskaper mener verdensledende ekspert
- Derfor mislykkes bedrifter i å effektivisere driften sin
- Chatbots, VR, API-er og kunstig intelligens: Dette betyr teknologi-begrepene
- Hva gjør de beste i kundeservice
- Hvordan håndtere stor pågang: Europeiske Reiseforsikring deler sine beste kundeservice-tips
- Hvordan ble Viasat så god?