Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2018

Prisutdeling

Kundeservicedagene deler ut to priser, Årets Kundeservice og Serviceledelseprisen, i samarbeid med Kantar TNS og Scandinavian Technology Institute (STI).

Norges beste kundeservice

 

- Har din virksomhet Norges beste kundeservice?

Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantar TNS store kundesentermåling, KSindeks, med over 20.000 intervjuer hvert år. KSindeks har 140.000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med Norges største kundeserviceundersøkelse til grunn følges utdelingen derfor tett av ledere på tvers av ulike bransjer.

Under Kundeservicedagene 2018 utroper vi vinner innenfor følgende kategorier: Bank, Forsikring, Telekommunkasjon, Bredbånd, TV-signaler, Reise og Åpen klasse.

 

Vinneren presenteres under festmiddagen den 31. januar som ledes av Pernille Sørensen.

 

 

 

Årets kundeserviceledelse

- Tar du og ditt lederteam en utfordring?

Serviceprisen har som formål å synliggjøre ledere som jobber systematisk og målrettet for å oppnå enda bedre resultater internt og for sine kunder. Vi vet at det bak gode resultater står det dyktige medarbeidere. Og bak dyktige medarbeidere står det gode 

ledere.

Scandinavian Technology Institute har sammen med Kantar TNS og Tekna etablert Årets kundeserviceledelse, en pris som hedrer de beste kundeservicelederne i Norge. En jury bestående av eksperter innen kundeserviceledelse kårer en vinner på bakgrunn av omfattende vurdering/evaluering av de påmeldte.

Vinneren av serviceprisen deles ut på Kundeservicedagene 2018.

For å delta melder du på ledergruppen her.