Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening Meny
Norsk | English
Søk

Kundeservicedagene 2018

Sikre din plass og få faglig oppdatering og innsikt i hvordan din virksomhet skal posisjonere seg i fremtiden.

Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende konferanse med fokus på kundeserviceteknologi og ledelse. Konferansen ble arrangert for første gang i 2015, og med over 350 deltakere i 2017 har konferansen seilt opp som Skandinavias fremste konferanse innen kundeserviceledelse.

Konferansen går over 2 dager og byr på flere parallelle spor. Foredragsholderne er håndplukket gjennom dyptpløyende research, i spennende workshops med ressurspersoner og i tett dialog med eksperter.

Arrangører

Den første konferansen gikk av stabelen allerede i 2015, og ble etablert fordi Tekna ønsket å belyse koblingen mellom teknologi og menneske som stadig blir tydeligere i gjennom det digitale skiftet i norsk og internasjonalt arbeidsliv. Tekna arrangerer Kundeservicedagene i samarbeid med STI og Kantar TNS.

Hvem deltar?

Konferansen tiltrekker ledere og forretningsutviklere som har skjønt at kundeservice er et felles ansvar. Disse representerte en rekke ulike virksomheter stillingstitler som kundeserviceleder, teamleder, strategi- og markedsføringsdirektør, administrerende direktør, IT-sjef, CRM-direktør, leder salgsavdeling, leder kundeopplevelser med mye mer.

Hva er inkludert i konferanseavgiften?

Deltakeravgiften inkluderer to fulle konferansedager, lunsj, pauseservering og tre-retters festmiddag inkl. tre enheter alkohol eventuelt mineralvann.