22. sep.
kl. 16:00–19:00

Kommunikasjon viser seg å være den viktigste suksessfaktoren i et samarbeid. Kommunikasjon dreier seg om kunsten å formidle, lytte og reagere, samt å skape gjensidig forståelse, respekt og tillit. Innsikt i hvordan vi oppfattes av andre er en nødvendig forutsetning for å kommunisere godt.

Meld meg på

Med god kommunikasjon oppnår du mer på jobben, både som fagperson og menneske. I dette kurset får du vite hvordan du kommuniserer godt og effektivt med andre og hvordan du kan bidra til å skape en vinnerkultur i din gruppe.

  • Sammenhengen mellom verbal og ikke-verbal kommunikasjon

  • Kunsten å bli forstått og oppfattet slik du ønsker

  • Lytting og effektive lytteteknikker

  • God internkommunikasjon: Hva vil det si? Og hvordan bidrar jeg?

  • Ulike reaksjonsmønstre i konflikter. Hvordan hindrer disse kommunikasjonen?

Vi starter med en enkel middag i kantinen kl. 16:00 - kursstart er kl. 16:30. Gi beskjed i påmeldingen om du ønsker middag.

Velkommen til et lærerikt kurs!

Les mer om Petter Bakken her

Finn frem:

Møterom ved Kantinen
  • Petter Bakken

    Holtskog AS