14. apr.
kl. 10:00–11:00
Streaming, Nettbasert

Når er kunden fornøyd med chatbotter og når har kunden behov for å prate med noen i selskapet? Betyr selvhjelp noe?

Meld meg på

Kantar og Tekna inviterer til kundeserviceseminar hvor vi ser på hva faktisk kunden ønsker.

Er det forskjeller mellom bransjer og hva skjer med kundeservice-tilfredsheten når kunden får veiledning til å hjelpe seg selv? Er det slik at kunden egentlig vil ha kontakt med kundeservice, eller vil kunden faktisk gjøre det selv? Tre av fem kunder har faktisk vært på hjemmesidene først for å prøve å løse saken. Når vi vet dette, hvor flinke er egentlig Norges kundesentre med selvhjelpsløsningene? Alt dette og mer til vil Kantar dele med oss på sitt frokostseminar. Det vil også åpens opp for spørsmål blant deltakerne.

I tillegg har vi invitert med Hans Olav Bakås, direktør i Mat-Norge AS. Et selskap som leverer selvbetjeningsløsninger i butikk. Bakås har også erfaring fra blant annet IF og Customer Trends. Hans Olav vil være med i seminaret og diskutere resultatene, samtidig som han også vil trekke relevante linjer mellom selvbetjente butikker og selvbetjent kundeservice i andre kategorier.

Kantar gjennomfører KSindeks, Norges største syndikerte kundeserviceundersøkelse , og har i 2021 endret undersøkelsen og kommer med interessante innsikt Det er i år også etablert en ny åpen klasse hvor man kan få benchmarkresultater og delta i konkurransen om Norges beste kundeservice innen kategorien. Denne muligheten gis til alle selskap som ikke er store nok til å kunne delta i de kategoriene som dekkes i dag.

Dette er et direktesendt nettmøte og du må melde deg på for å delta. Du får tilsendt lenke på e-post dagen før.

Vi tar diskusjonen videre på Kundeservicedagene. En digital konferanse som Tekna arrangerer i samarbeid med Kantar den 2 juni. Se mer informasjon om innhold og påmelding her

  • Hans Olav Bakås

    CEO

    Mat-Norge

    Hans Olav jobber med teknologi, drift, innsiktsbasert utvikling, disruptive innovasjon og strategi. Et digitalt hode, evne til å opprettholde langsiktig fokus og skape nye forretningsmodeller. Han er mentor for Universitetet i Sørøst-Norge. Kommersiell stemme når det gjelder digitalisering, automatisering og kunstig intelligens i fremtidens Fintech og Retail. Styreleder i Foreningen for kunstig intelligens og robotikk i Norge. Hans Olav har utviklet de mest avanserte og moderne kundesentrene i Norden, samt utviklet de første høyteknologiske dagligvarebutikkene.

  • Erlend Espedal

    Seniorrådgiver

    Kantar

    Erlend Espedal jobber til daglig med flere store selskaper innenfor kundeservice. Som en av grunnleggerne av KSindeks har han også bred innsikt over markedet generelt.

    Espedal er i bunn og grunn en teknogeek, som elsker å prate om og analysere fremtiden og fremtidens kundeservice. Han lyser opp når noen nevner smarthus, smart assistent, smart kundeservice og er ikke redd for å si sin mening. Erlend er også brennende opptatt av automatisering. Han har jobbet 16 år i Kantar og har en bakgrunn som Master of Science in International Business med spesialisering på Management and New Technology.

Andre kurs og arrangementer innenfor dette emnet:

Ledelse og utvikling

Jobbsøking fra A til Å

13. apr.
kl. 13:30–15:00
Streaming, Nettbasert

Ledelse og utvikling

Fra fagekspert til suksessfull leder

4. mai–8. juni