Hopp til innhold
26.–27. jan. 2022

Vi gleder oss til å se deg i 2022!

Kundeservicedagene ble i 2021 gjennomført heldigitalt. Vi gleder oss derfor ekstra mye til å ønske deg velkommen til Fornebu i januar 2022! 

Sammen løfter vi blikket- hva slags kundeservice vil kundene ha?
Har COVID-19 påvirket forretningsmodeller, fremtidens arbeidsliv og kundeservice?

Vi tar diskusjonen i januar!

Se tidligere program her!

Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.

Norges beste kundeservice

160 000 kunder kan ikke ta feil!

KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.Else Kåss Furuseth.png

Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Else Kåss Furuseth. 26. januar avslørerer vi vinneren!

Utvalgte forelesere

Ted Souder
Head of Industry and Retail

Google USA

Hannah Snyder
Førsteamanuensis

Handelshøyskolen BI

Gunnar Hovland
Konsernsjef

TINE SA

Elisabeth Nissen Eide
Head of Sustainability & Compliance

Atea

Samarbeidspartnere

  • Tekna
  • Kantar

Diamantpartner

Sølvpartner