10.–11. mai 2023
Velkommen!
Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon og kundeservice. Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.
Programmet for 2023 er under utvikling, men grip muligheten og sikre deg plass allerede nå til en meget hyggelig early bird-pris!
Utstiller?
Ta gjerne kontakt for mer informasjon om hvordan det er å delta som utstiller. Send en henvendelse til steffen.fidjeland@tekna.no!
Har du lest dette?
- Det er vi som må være fleksible, ikke kundene
- Endrer du deg ikke blir du en fossil
- 3 trender som former fremtidens kundeopplevelser
- Kundeservice er avgjørende for å holde følge med bevisste forbrukere
- Teknologien som finner de mest lønnsomme kundene
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne