Velkommen!
Kundeservicedagene er en strategisk forfriskende møteplass med fokus på teknologi, innovasjon, ledelse og kundeservice.
Konferansen har siden 2015 samlet over 400 deltagere årlig og seilt opp som Skandinavias fremste innen kundeserviceledelse.
Rabatt?
Er dere tre eller flere fra samme virksomhet som ønsker å delta? Ta kontakt med kurs@tekna.no for en hyggelig grupperabatt!
Utstiller?
Vær der det skjer og møt beslutningstagere i din bransje. Ta kontakt med steffen.fidjeland@tekna.no for å høre om mulighetene for å stille ut under konferansen!
Norges beste kundeservice
160 000 kunder kan ikke ta feil!
KSIndeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med data fra Kantar som utgangspunkt kårer CustomerTrends Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Christian Mikkelsen. 10. mai avslørerer vi vinneren!
Har du lest dette?
- Klondyke-stemning i metaverset
- Rigget for fremtiden? - Vi vet mye om hva kundene kommer til å ønske seg
- Det er vi som må være fleksible, ikke kundene
- Endrer du deg ikke blir du en fossil
- 3 trender som former fremtidens kundeopplevelser
- Kundeservice er avgjørende for å holde følge med bevisste forbrukere
- Teknologien som finner de mest lønnsomme kundene
- Slik når du ut til generasjon Z uten at det blir flaut
- Mange chatboter gir liten verdi for brukerne
Gå ikke glipp av podcasten!
Utvalgte forelesere

