Kundeservicedagene 2025

Ina Aschim
KS Digital
Ina har jobbet med IT i ulike roller i over 20 år. Hun har blant annet vært utvikler, testleder og funksjonell arkitekt før hun ble UX- og tjenestedesigner.
Ina synes at det beste med jobben som designer er å kunne bidra til å gjøre livet eller hverdagen bedre for noen. Derfor er hun også opptatt av at vi ikke må gjøre digitalisering til et mål i seg selv. Digitalisering må gi verdi uten å gå på bekostning av liv og helse, likestilling og menneskeverd.

Stig Breyholtz
IF Skadeforsikring
Stig har siden 2021 ledet salg og kundeservice innen privatområdet i If i Norge. Med det har han blant annet ansvar for salg og service gjennom tre større kundesentre, samt distribusjon av privatforsikringer gjennom mer enn 20 eksterne salgsforretninger rundt omkring i landet.
Stig er en erfaren leder med bakgrunn fra flere organisasjoner og fagområder, selv om fellesnevneren ofte har vært ledelse i kombinasjon med digitalisering og adopsjon av ny teknologi. I tidligere roller i If har han ledet CRM-enheten i Norge og vært leder for selskapets digitale tjenester innenfor privatområdet i Norden. Stig har tidligere jobbet i Schibsted Media Group der han har hatt ansvar for å bygge opp digitale abonnementstjenester og nye forretningsmodeller for innholdsbetaling, i tillegg til at han har vært leder for CRM og analyse i lesermarkedet. Som tidligere konsulent i Bekk Consulting har Stig erfaring som prosjektleder innen en rekke digitaliserings- og strategiprosjekter, primært innen bank, finans og telekom.
Stig har lederutdanning fra Sjøforsvaret, og er utdannet Siviløkonom fra Norges Handelshøyskole (NHH).

Lovise Constance Justad
KS Digital
Lovise er utdannet som sosionom, men har jobbet med digitalisering i offentlig sektor siden 2018. Hun har de siste 4 årene arbeidet som produktleder.
Lovise er opptatt av at tjenester skal være enkle å ta i bruk, for alle som trenger de. Hun har erfaring med å bygge relasjoner med de sårbare brukerne, og er opptatt av å inkludere brukerne under utformingen av digitale tjenester.

Didrik Lund
Finn.no
Didrik er produktdirektør i Mobility i Schibsted Marketplaces, hvor han har ansvar for produktutvikling på tvers av sterke merkevarer i Norden som blant annet FINN.no og Blocket. Med en solid bakgrunn fra FINN.no har Didrik bygget opp en omfattende erfaring innen produktutvikling, ledelse og strategisk samarbeid. Han er kjent for sin evne til å samarbeide bredt, både internt på tvers av organisasjonen og med eksterne partnere, for å finne enkle og innovative løsninger som skaper reell verdi for brukerne. Dette tverrfaglige samarbeidet er en nøkkel til å realisere Schibsteds visjon om å utvikle markedsledende produkter i et dynamisk og konkurransedrevet marked.

Bjarte Lyssand
Customer Trends
Bjarte Lyssand brenner for kundeservice, og arbeider målrettet for at dette fagfeltet skal få den statusen og annerkjennelsen det fortjener. Han har over 20 års ledererfaring, og var blant annet nordisk kundeservicedirektør for Tryg Forsikring og betalingsgiganten NETS.
Siden 2018 har han arbeidet i CustomerTrends som deler viten og innsikt om kundeservice gjennom #kundeserviceavisen.no, #kundeservicepodcasten, nettverksgrupper, rådgivning og konsulentoppdrag. Bjarte drømmer om å utvikle prosesser som gjør det enkelt å være kunde, og han tror på en fremtid hvor arbeidsfordelingen mellom maskin og menneske vil gjøre kundeservice bedre og mer spennende.
Bjarte er cand.polit. i samfunnsøkonomi fra Universitetet i Bergen med fordypning i arbeidsøkonomi.

Ramtin Matin
SpareBank 1 Sør-Norge
Ramtin Matin er direktør for Innovasjon og Partnerskap i SpareBank 1 Sør-Norge. Med sin solide forståelse av teknologi og strategi er Matin kjent som internasjonal foredragsholder og ekspert på AI adopsjon, digitalisering, fremvoksende teknologi og innovasjon innen finansnæringen. Tidligere har han jobbet i PwC og SAS Institute. Matin sitter i styret for Huddlestock Technologies, NCE Finance Innovation og er styreleder i den digitale inkluderingsplattformen Kakadu.

Tove Skarsheim
Telia
Tove er leder for kundeservice- og leveranse i Telia Norge. Hun har dermed ansvaret for alle kundeinteraksjoner for alle Telia Norges merkevarer.
Tidligere har Skarsheim vært leder for kundeservice- og salg i If Forsikring, hvor hun de siste ti årene har hatt ulike lederstillinger innenfor salg, kundeservice og markedsføring. Før det har hun erfaring fra blant annet Orkla som nordisk markedssjef og har bygget merkevarer internasjonalt. Hun har sin utdannelse fra Handelshøyskolen BI.

Elisabeth Stenersen
Wolt
Elisabeth er daglig leder i Wolt Norge og Island. Etter en karriere i Ey og Equinor, hoppet hun av i 2019 for å lede den norske avdelingen av en liten finsk start-up som skulle levere mat hjem på døren til norske forbrukere. Seks år senere er Wolt tilstede i rundt 60 norske byer, har flere hundre administrativt ansatte og mer enn 4000 budpartnere. Elisabeth er siviløkonom fra Norges Handelshøyskole og har en bachelor fra University of North Dakota.

Linda Moir
Linda Moir has worked in a number of high profile businesses that have
developed extraordinary reputations for outstanding customer service.
In 2012 she led the front of house Spectator Services team at the London
Olympic and Paralympic Games. As Virgin Atlantic’s Director of In Flight
Services she was responsible for the airline’s award winning service.
She combines a unique background in HR and customer service management to deliver exceptional performance through people. During her five years at Virgin Atlantic she oversaw significant business growth whilst consistently driving the Virgin Atlantic service promise of ‘Brilliant Basics, Magic Touches’. With the support of Sir Richard Branson she revised the recruitment, training, promotion and performance management of 5,000 Cabin Crew that led to the highest recorded customer satisfaction scores.
Before joining Virgin she was HR Director for National Air Traffic Services
during the period of transition from public to private ownership. She started
her career at British Airways and was involved in the organisation’s
transformation to a customer led business

Eirik Norman Hansen
Vi gleder oss til å ønske Eirik Norman Hansen velkommen tilbake som programleder for Kundeservicedagene 2025.
Han er en ekte og oppriktig teknologioptimist som brenner for kundeopplevelse! Eirik er spesielt opptatt av hva teknologi betyr for oss mennesker, organisasjoner og samfunn og hvordan dette former verden nå og i tiden som kommer, og hva dette vil bety for nettopp din bransje.
Han har over 20 års erfaring som leder, rådgiver og forretningsutvikler, og har gjennom hele sin karriere jobbet med og for digitalisering og endring.

Kjetil Krogstad
Med sine over 650 000 følgere på sosiale medier har Kjetil blitt kåret til en av Norges største influensere på Instagram, og blitt den dansende lederen som når langt utenfor landegrensene. Og med sine 10 år som leder har han pushet grenser og gjort nye oppdagelser innenfor ledelse, rekruttering, markedsføring og sosiale medier, som han gjerne vil dele med flere.
Kjetil omtales som “the crazy freedom you didn’t know you needed” og til sin enorme følgeskare i sosiale medier, sprer han glede til hele verden. Her kan vi garantere at du får både inspirasjon til trivsel og arbeidsglede, samtidig som du får konkrete tips til å bedre omdømmet og gjøre arbeidsplassen til et attraktivt sted å jobbe. På kjøpet får man i tillegg et innblikk i hans metoder for å nå langt i sosiale medier, og samtidig bygge en merkevare som har blitt et fenomen på verdensbasis. Her er det inspirasjonsgaranti!
Kjetil har i tillegg til sin lederrolle i barnehage, hatt ulike styreverv, studert ledelsesfag, reist Norge rundt med Visit Norway og brukes nå som markedsføringsrådgiver av bedrifter, både i Norge og i utlandet.
Som den første barnehagelederen noensinne var Kjetil i 2017 nominert til kåringen “årets unge ledere” og kan skilte med flere nyhetsoppslag om nytenking, rekruttering og utvikling av organisasjoner. I 2023 var Kjetil Krogstad nominert til “Selg Norge Prisen 2023” av NHO reiseliv, sammen med Troll på Netflix og Succesion på HBO. Og i 2023 vant han “Best Entertainment Influencer” på WIBA awards i Cannes (World Influencers & Bloggers Awards).